حضور فرزند شاه در مراسم حامیان اسرائیل+تصاویر

موبنا – «رضا پهلوی» فرزند شاه مخلوع روز گذشته با شخصی که پیش از این خواستار حمله اتمی به ایران شده‌بود، دیدار کرد. وی که در نشستی به میزبانی حامیان اسرائیل شرکت کرده بود، با «شلدون ادلسون» میلیاردر یهودی حامی جمهوری‌خواهان گفت‌وگو کرد. ادلسون در سال ۲۰۱۳ در بحبوحه مذاکره هسته‌ای به کاخ سفید توصیه …

موبنا – «رضا پهلوی» فرزند شاه مخلوع روز گذشته با شخصی که پیش از این خواستار حمله اتمی به ایران شده‌بود، دیدار کرد.

وی که در نشستی به میزبانی حامیان اسرائیل شرکت کرده بود، با «شلدون ادلسون» میلیاردر یهودی حامی جمهوری‌خواهان گفت‌وگو کرد.

ادلسون در سال ۲۰۱۳ در بحبوحه مذاکره هسته‌ای به کاخ سفید توصیه کرده بود برای قدرت‌نمایی در برابر تهران، در یکی از صحراهای ایران بمب اتمی منفجر کند.

وی یکی از مهمترین حامیان مالی حزب جمهوری‌خواه است و دیروز هم از «دونالد ترامپ» نامزد احتمالی این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا حمایت کرد.

رضا پهلوی که هنوز در سودای سلطنت بر ایران است و در مراسم شب گذشته با عنوان ساختگی ولیعهد ایران شرکت کرده بود، جایزه حمایت از اسرائیل و «ارزش‌های یهودی» را هم از دست «شمولی بوطخ»، خاخام ارتودوکس دریافت کرد.
حضور فرزند شاه در مراسم حامیان اسرائیل
فرزند شاه مخلوع در کنار بوطخ (بالا سمت چپ) و در حال گفت‌وگو با ادلسون (بالا سمت راست)

بوطخ از هواداران گسترش شهرک‌سازی‌ها در کرانه‌ باختری است و بارها از دولت باراک اوباما به دلیل آنچه «قلدری» برای اسرائیل خوانده، انتقاد کرده است.

وی از مخالفان مذاکره با ایران بوده و بر لزوم تداوم تحریم‌ها علیه تهران تأکید کرده است. او دو سال قبل آگهی‌ای در روزنامه نیویورک تایمز منتشر و به کاخ سفید توصیه کرد که به ایران امتیاز ندهد.

بوطخ در مراسم اعطای جایزه به فرزند شاه مخلوع، وی را «مبارز حقوق بشر در ایران» توصیف کرد.

جایزه «قهرمانان ارزش‌های یهودی» در سال ۲۰۱۳ توسط بوطخ پایه‌گذاری شد. گروهی که این جایزه را اعطا می‌کند، در توصیف مأموریت خود نوشته است: «سازمان ما در تبلیغ ارزش‌های یهودی و دفاع از اسرائیل در رسانه‌های جریان اصلی و بین‌المللی، عملکرد منحصر به فردی داشته است.»

این گروه می‌افزاید: «ما کارزارهای گسترده و به شدت موثری برای حفاظت از “دولت یهود” و معرفی زیبایی‌های ارزش‌های یهودی به آمریکایی‌ها، به راه انداخته‌ایم.»

 منبع:افکارنیوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا