واکنش وزیر ارشاد به دستگیری هفت بازیگر در پارتی

موبنا – علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در نمایشگاه کتاب اظهار داشت: تفاهم نامه شهرداری با وزارت ارشاد برای نمایشگاه کتاب نهایی شده، مشکلی وجود ندارد و طی ایام نمایشگاه امضا خواهد شد. ما مشکلی در تفاهمنامه نداریم. وی در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه این تفاهمنامه ۵ ساله خواهد …

موبنا – علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در نمایشگاه کتاب اظهار داشت: تفاهم نامه شهرداری با وزارت ارشاد برای نمایشگاه کتاب نهایی شده، مشکلی وجود ندارد و طی ایام نمایشگاه امضا خواهد شد. ما مشکلی در تفاهمنامه نداریم.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه این تفاهمنامه ۵ ساله خواهد بود یا ۱۰ سال گفت: چه فرقی میان ۵ یا ۱۰ سال است.

علی جنتی درباره دستگیری ۷ بازیگر در یک پارتی شبانه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: این موضوع را تازه از شما می‌شنوم. حتی روی شبکه‌های مجازی هم این موضوع را ندیدم.

وی درباره اینکه از امکانات شهرداری راضی هستید و چه درخواستی دارید گفت: شهرداری طی ۴ ماه گذشته از شهردار تا معاونینش با تمام نیرو و امکانات با ارشاد همکاری کردند و عمده آن چرا که می‌خواستیم تامین کردند. از ایستگاه مترو گرفته تا فضاهای دیگر. حتی سالن‌های پیش ساخته و سازه‌های موقت نیز آماده شد.

نوشته های مشابه

وزیر ارشاد تصریح کرد: مشکل عمده نداریم. یک مقداری در ورودی‌های نمایشگاه تراکم وجود دارد و دلیلش این است که برخی از مراجعان نمی دانستند چند ورودی به شهر آفتاب وجود دارد. اما صحبتی شده تا ماموران انتظامی راهنمایی کنند.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون زیرساخت ها و برق آن را متعلق به شهرداری دانست.

جنتی در پاسخ به این سوال که وزارت ارشاد پیش بینی این میزان استقبال کننده را می‌کرد گفت: بله اما اتحادیه ناشران نگرانی‌هایی در جهت مسیر داشتند اما ما از روز اول گفتیم مشکلی وجود ندارد چرا که شهرستانی‌ها ۳۹ درصد بازدید کننده را تشکیل می‌دهند و ۶۱ درصد دیگر تهرانی‌ها هستند که دسترسی تمام گروه‌ها با سهولت همراه است. ما دارای ۱۲ هزار پارکینگ هم هستیم که از بار نگرانی ما کم می‌کند.

وی از دعوت رهبر انقلاب برای نمایشگاه کتاب اینگونه پاسخ داد که دعوت که نه خدمتشان نامه‌ای نوشتیم تا افتخار دهند به اصحاب فرهنگ و هنر تا با حضور خود باعث دلگرمی ما شوند.

وی درباره وجود کتاب‌های با محتوای نامناسب در نمایشگاه کتاب آن را از دید ناظران نمایشگاه دور ندانست و گفت اگر چنین کتابهایی وجود داشته باشد چه در بخش داخلی چه در بخش خارجی با نظارتی که صورت می‌گیرد جمع اوری می‌شود و اگر تخلفی مشاهده شود برخورد صورت می‌گیرد.

 منبع:افکارنیوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا