Galaxy C5 سامسونگ با ظاهر شبیه HTC 10 معرفی شد

موبنا، میثم لطفی – گوشی میان‌رده جدید این شرکت Galaxy C5 نام دارد که بدنه آن از فلز ساخته شده است و بر اساس تصاویر منتشر شده، می‌توان آن را یک گوشی زیبا و کارآمد خواند. سری گوشی‌های Galaxy C سامسونگ پیش از این از طریق منابع آگاه معرفی شد. به عنوان مثال Galaxy C7 …

موبنا، میثم لطفی – گوشی میان‌رده جدید این شرکت Galaxy C5 نام دارد که بدنه آن از فلز ساخته شده است و بر اساس تصاویر منتشر شده، می‌توان آن را یک گوشی زیبا و کارآمد خواند.

سری گوشی‌های Galaxy C سامسونگ پیش از این از طریق منابع آگاه معرفی شد. به عنوان مثال Galaxy C7 طی چند ماه اخیر در مراکز خبری مورد توجه قرار گرفت و هم‌اکنون مراکز استانداردسازی در حال آخرین بررسی‌ها روی آن هستند.

Galaxy C5  (1)

گوشی هوشمند Galaxy C5 که در شرکت سامسونگ با کد SM-C5000 می‌شود، هم‌اکنون وارد مرحله تولید کارخانه‌ای شده است و به همین خاطر می‌توان در آینده نزدیک آن را در اختیار گرفت. این گوشی هوشمند تراشه Snapdragon 617 و پردازنده گرافیکی Adreno 405 را در خود جا داده است.

گوشی هوشمند جدید سامسونگ را رم ۴ گیگابایتی یکی از قوی‌ترین گوشی‌های میان‌رده در جهان محسوب می‌شود و برای آن دوربین دیجیتالی ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفه شده است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند ۸ مگاپیکسلی است و از دیگر امکانات آن می‌توان به سیستم عامل اندروید ۶.۰ اشاره کرد.

نکته جالب این است که گوشی هوشمند مذکور شکل ظاهری شبیه به HTC 10 دارد و البته برخی کارشناسان آن را شبیه با آیفون ۶s هم می‌دانند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا