اعلام مشخصات Xperia C6 Ultra پیش از معرفی رسمی سونی

موبنا، میثم لطفی – این تراشه باعث افزایش دما در گوشی‌های هوشمند می‌شد و همین مسئله انگیزه کاربران برای خرید گوشی‌های مجهز به Snapdragon 810 را کاهش داد. به هر حال شرکت سونی می‌کوشد امسال با محصولات جدید خود مشکلات سال گذشته را برطرف کند. این شرکت ژاپنی هم‌اکنون در حال تکمیل گوشی هوشمندی جدیدی …

موبنا، میثم لطفی – این تراشه باعث افزایش دما در گوشی‌های هوشمند می‌شد و همین مسئله انگیزه کاربران برای خرید گوشی‌های مجهز به Snapdragon 810 را کاهش داد. به هر حال شرکت سونی می‌کوشد امسال با محصولات جدید خود مشکلات سال گذشته را برطرف کند.

این شرکت ژاپنی هم‌اکنون در حال تکمیل گوشی هوشمندی جدیدی با نام Xperia C6 است که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. هم‌اکنون گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه اطلاعات بیشتری را در مورد این محصول منتشر کرده و در برخی از تصاویر منتشر شده خبر از گوشی Xperia C6 Ultra به گوش می‌رسد.

Sony-Xperia-C6 (2)

گوشی هوشمند Xperia C5 Ultra آگوست گذشته وارد بازار شد و به همین خاطر دور از ذهن به نظر نمی‌رسد در آینده نزدیک Xperia C6  یا مدل Ultra آن وارد بازار شود.

سایت خبری NowhereElse هم‌اکنون اطلاعات و مشخصات کامل مربوط به این دستگاه را منتشر کرده است. این محصول جدید هم در خانواده گوشی‌های میان‌رده طبقه‌بندی می‌شود.

برای این گوشی هوشمند نمایشگر ۶ اینچی با کیفیت full-HD در نظر گرفته شده است و پردازنده هشت هسته‌ای MT6755 با هسته‌های ۱.۹ گیگاهرتزی در آن به کار رفته است. این دستگاه پردازنده گرافیکی Mali-T860، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی را هم شامل می‌شود.

شرکت سونی این گوشی هوشمند جدید را همراه با دوربین اصیل ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی عرضه می‌کند و برای دوربین سلفی آن هم فلش LED در نظر گرفته است.

پیش‌بینی می‌شود سونی طی یک ماه آینده به صورت رسمی از Xperia C6  یا Xperia C6 Ultra رونمایی کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا