از کاربرانی که HTC 10 را زود بخرند تقدیر می‌شود

موبنا، میثم لطفی – شرکت HTC طی چند سال گذشته مشکلات فراوانی را پیش‌روی خود می‌دید و هم‌اکنون با استقبالی که از گوشی هوشمند HTC 10 شده است، پیش‌بینی می‌شود مشکلات مالی این شرکت از بین برود. این شرکت تایوانی در شبکه‌های اجتماعی کمپین جدیدی راه‌اندازی کرده است که با نام #powerof10 شناخته می‌شود. همچنین …

موبنا، میثم لطفی – شرکت HTC طی چند سال گذشته مشکلات فراوانی را پیش‌روی خود می‌دید و هم‌اکنون با استقبالی که از گوشی هوشمند HTC 10 شده است، پیش‌بینی می‌شود مشکلات مالی این شرکت از بین برود.

این شرکت تایوانی در شبکه‌های اجتماعی کمپین جدیدی راه‌اندازی کرده است که با نام #powerof10 شناخته می‌شود. همچنین به تمام کاربرانی که این محصول را پیش‌خرید کرده‌اند یک ایمیل ارسال شده و به آنها گفته شده است که شرکت HTC یک هدیه کوچک برای آنها در نظر گرفته است. این تقدیر کوچک طی چند هفته آینده از این گروه کاربران انجام می‌شود.

htc_10_21

هنوز مشخص نیست این تقدیر به چه صورت انجام می‌شود. در این زمینه برخی گمانه‌زنی‌ها انجام شده است. به عنوان مثال کاربران می‌توانند قابل HTC Ice View را در اختیار بگیرند یا اینکه ست HTC Active Earphone به آنها داده شود.

در برخی خبرها گفته شده است که شاید هدفون جدید High-Res Audio Earphone به کاربران داده شده و البته این شرکت تایوانی خود را آماده کرده است تا هدفون JBL Reflect Aware C Earphones را هم عرضه کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا