Galaxy S7 بخرید؛ تلویزیون و باتری همراه هدیه بگیرید

موبنا، میثم لطفی – بر اساس آخرین گزارش‌های رسمی مربوط به سال ۲۰۱۵ گفته شد Costco دومین فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در سراسر جهان محسوب می‌شود و به همین خاطر طرح‌های تشویقی آن برای خرید گوشی هوشمند Galaxy S7 می‌تواند برای بخش اعظم کاربران جهانی مزایای فراوان به همراه داشته باشد. شرکت Costco اعلام کرد از …

موبنا، میثم لطفی – بر اساس آخرین گزارش‌های رسمی مربوط به سال ۲۰۱۵ گفته شد Costco دومین فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در سراسر جهان محسوب می‌شود و به همین خاطر طرح‌های تشویقی آن برای خرید گوشی هوشمند Galaxy S7 می‌تواند برای بخش اعظم کاربران جهانی مزایای فراوان به همراه داشته باشد.

شرکت Costco اعلام کرد از تاریخ ۲۷ مه (۷ خرداد) هر کاربری که گوشی هوشمند Galaxy S7 را از آنها خریداری کند یک دستگاه تلویزیون ۳۲ اینچی سامسونگ، یک باتری قابل حمل ۵۲۰۰ میلی‌آمپری و یک کارت هدیه ۲۵ دلاری دریافت می‌کند.

galaxy s7 (1)

کاربران برای آنکه بتواند از این مزایا بهره‌مند شوند می‌بایست با یکی از شرکت‌های Verizon، AT&T یا T-Mobile قرارداد مخابراتی امضا کنند. مهم نیست که کاربران قرارداد قبلی خود با این شرکت‌ها را تمدید کنند یا قرارداد مخابراتی جدید ببندند. در هر صورت، با خرید هر دستگاه Galaxy S7 می‌توانند این هدایا را دریافت کنند.

تلویزیون ۳۲ اینچی HD سامسونگ، باتری قابل‌حمل ۵۲۰۰ میلی‌آمپری و کارت هدیه ۲۵ دلاری در مجموع ارزشی بالغ بر ۳۰۰ دلار دارد. به عبارت دیگر با خرید هر دستگاه گوشی هوشمند Galaxy S7 می‌توانید از تخفیف ۳۰۰ دلاری بهره‌مند شوید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا