تبدیل بازو به نمایشگر لمسی در ساعت‌های هوشمند جدید

موبنا، میثم لطفی – سیستم‌های تشخیص حرکت دست و قابلیت‌های تعاملی تا اندازه‌ای این مشکل را برطرف کرده‌اند. ولی با نمایشگری که به این کوچکی ساخته شده است، بسیار دشوار است که بتوان کاری را با جزییات دقیق انجام داد. گروهی از محققان تلاش کرده‌اند این مشکل را برطرف کنند و برای این کار سیستمی …

موبنا، میثم لطفی – سیستم‌های تشخیص حرکت دست و قابلیت‌های تعاملی تا اندازه‌ای این مشکل را برطرف کرده‌اند. ولی با نمایشگری که به این کوچکی ساخته شده است، بسیار دشوار است که بتوان کاری را با جزییات دقیق انجام داد.

گروهی از محققان تلاش کرده‌اند این مشکل را برطرف کنند و برای این کار سیستمی طراحی کرده‌اند که از بازوی شما به عنوان یک پنل لمسی استفاده می‌کند تا محتویات ساعت مچی را روی آن به نمایش بگذارد.

skin-touch-watch1

سیستمی که این محققان طراحی کرده‌اند SkinTrack نام دارد و حسگرهایی را در ساعت مچی هوشمند شامل می‌شود که با یک حلقه هوشمند روی انگشت دست دیگر کاربر ارتباط برقرار می‌کنند و با هدایت فرکانس‌های الکتریکی و سیگنال‌های مشخص از طریق انگشت، به کاربر امکان می‌دهد از بازوی خود به عنوان پنل لمسی استفاده کند.

شناسایی سیگنال‌ها این امکان را فراهم می‌کند تا موقعیت انگشتی که حلقه را پوشیده است شناسایی شود و از این طریق تصاویر منتشر شده روی بازو بتوانند در مقابل حرکت انگشت عکس‌العمل مناسب نشان دهند.

این فناوری درهای جدیدی را به روی نسل جدید ساعت‌های مچی هوشمند باز می‌کند تا کاربران بتوانند در نسل جدید فناوری‌های پوشیدنی قابلیت‌های بیشتری در اختیار بگیرند. به عنوان مثال مدل بعدی ساعت‌های هوشمند صفحه‌کلید بزرگ لمسی را روی بازو به نمایش می‌گذارند تا امکان تایپ پیامک آسان شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا