استعفای شاهزاده سعودی بعد از باخت به ایران

موبنا – رئیس باشگاه فوتبال النصر عربستان دیشب از مقام خود اعلام کناره‌گیری کرد. فیصل بن ترکی شاهزاده سعودی عنوان کرد پس از این مسئولیتی به عنوان رئیس باشگاه النصر نخواهد داشت.وی این موضوع را در گفت‌وگویی با یک شبکه تلویزیونی اعلام کرد. پیش از این رییس باشگاه الهلال نیز پس از شکست مقابل تراکتورسازی …

موبنا – رئیس باشگاه فوتبال النصر عربستان دیشب از مقام خود اعلام کناره‌گیری کرد. فیصل بن ترکی شاهزاده سعودی عنوان کرد پس از این مسئولیتی به عنوان رئیس باشگاه النصر نخواهد داشت.وی این موضوع را در گفت‌وگویی با یک شبکه تلویزیونی اعلام کرد.

پیش از این رییس باشگاه الهلال نیز پس از شکست مقابل تراکتورسازی ایران از سمت خود کنار رفته بود.

این مقام همچنین افزود به منظور بهبود فضای کار در باشگاهش چنین تصمیمی اتخاذ کرد.تیم النصر ۳ بر صفر مغلوب تیم ذوب‌‌‌آهن اصفهان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شد و به عنوان تیم آخر گروه از دور رقابت ها کنار رفت.

فدراسیون فوتبال عربستان با فشار دربار این کشور خواستار بازی با تیم های ایرانی در کشور ثالث شد اما این خواسته با حذف سه تیم سعودی در مرحله اول کابوسی برای باشگاه های این کشور شد. تیم الهلال نیز بخاطر بازی تشریفاتی و بی انگیزه تراکتور که با ترکیب بازیکنان اکثرا ذخیره به میدان امده بود، بعنوان تیم دوم صعود کرد.

592100_978

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا