پرداخت وام بدون ضامن به فرهنگیان

موبنا -وی افزود:حق عضویت هر عضو صندوق معادل پنج درصد حقوق و فوق العاده های دریافتی وی است. مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور همچنین در همایش گرامیداشت مقام معلم در گرمسار ، ارزش دارایی های این صندوق را ۹ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : برنامه ریزی این صندوق به گونه ای …

موبنا -وی افزود:حق عضویت هر عضو صندوق معادل پنج درصد حقوق و فوق العاده های دریافتی وی است.
مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور همچنین در همایش گرامیداشت مقام معلم در گرمسار ، ارزش دارایی های این صندوق را ۹ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : برنامه ریزی این صندوق به گونه ای است که سود دهی آن را به بین دو تا سه هزار میلیارد تومان در سال برسانیم.
شهاب الدین قندالی گفت : در سه سال گذشته حدود دو هزار و ۴۰۰میلیارد تومان سود صندوق ذخیره به فرهنگیان پرداخت شده است.وی افزود: این مبلغ سود در ۱۷ سال گذشته ، حدود هزار و ۵۶۰میلیارد تومان بوده است ولی میزان آن در سه سال گذشته افزایش چشمگیری یافت.
مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور به عضویت ۹۱۸ هزار نفر فرهنگی در این صندوق اشاره کرد و گفت: سود رسانی و سرمایه گذاری پایدار از برنامه های آینده این صندوقاست.
غلامرضا کاتب ، نماینده شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت : با همکاری دولت و مجلس ، بودجه آموزش و پرروش به ۲۷ هزار میلیارد تومان رسیده است.
وی افزود : در برنامه رتبه بندی حقوقی و آموزشی معلمان کشور مجلس سه هزار و ۵۰۰میلیارد تومان در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار داده است و کیفی بخشی و ورود فن و حرفه به آموزش های مدارس در اولویت قرار گیرد.

 منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دکمه بازگشت به بالا