رشد ۱۴۶ درصدي فروش گازوئيل در مناطق مرزي

موبنا -محمدرضا مظلومي در حاشيه برگزاري بيست و يکمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي گفت: پارسال در مرزهاي غرب، شمال و جنوب شرقي کشور ۴۸۰ ميليون ليتر گازوئيل، فروش مرزي داشتيم که نسبت به سال قبل از آن رشد قابل توجه ۱۴۶ درصدي را نشان مي دهد. وي افزود: فروش سوخت در …

موبنا -محمدرضا مظلومي در حاشيه برگزاري بيست و يکمين نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي گفت: پارسال در مرزهاي غرب، شمال و جنوب شرقي کشور ۴۸۰ ميليون ليتر گازوئيل، فروش مرزي داشتيم که نسبت به سال قبل از آن رشد قابل توجه ۱۴۶ درصدي را نشان مي دهد.
وي افزود: فروش سوخت در مرزهاي زميني کشور با هدف اشتغالزايي، عمران منطقه، همچنين مقابله با پديده قاچاق سوخت از جمله موارد مهمي است که شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران به عنوان يک اولويت مهم آن را پيگيري و تقويت مي کند.
به گفته مدير بازرگاني شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران در سال ۹۳ فروش مرزي گازوئيل ۱۸۰ ميليون ليتر بوده است.
وي همچنين فروش اين فرآورده نفتي را در فروردين ماه امسال با ۳۲ درصد رشد نسبت به سال قبل ۴۴ ميليون ليتر اعلام کرد.
مظلومي افزود: در ۱۰ روزه نخست ارديبهشت ماه امسال نيز فروش مرزي گازوئيل ۱۷ ميليون ليتر بوده است که نسبت به مدت ماه مشابه پارسال رشد مطلوبي را نشان مي دهد.
مدير بازرگاني شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران تصريح کرد: اقداماتي براي فروش بيش از پيش سوخت در مرزهاي زميني کشور در دست اجراست که انتظار مي رود اين مهم فروش گازوئيل را در اين مناطق افزايش دهد.

 منبع: خبرگزاری صدا وسیما

دکمه بازگشت به بالا