سامسونگ به طور اتفاقی وجود Gear Fit 2 و Gear IconX را تایید کرد

 موبنا – ماه پیش، تصاویری از چند محصول معرفی نشده‌ی سامسونگ منتشر شد که به نظر می‌رسید یکی از آن‌ها هدفون و دیگری نیز نسل جدید Gear Fit باشد. امروز وجود این دو محصول به صورت غیرمستقیم و از طریق صفحه‌ی رسمی S Health سامسونگ تایید شد، که به نوعی مشخص می‌شود به زودی این دو گجت …

 موبنا – ماه پیش، تصاویری از چند محصول معرفی نشده‌ی سامسونگ منتشر شد که به نظر می‌رسید یکی از آن‌ها هدفون و دیگری نیز نسل جدید Gear Fit باشد. امروز وجود این دو محصول به صورت غیرمستقیم و از طریق صفحه‌ی رسمی S Health سامسونگ تایید شد، که به نوعی مشخص می‌شود به زودی این دو گجت به بازار عرضه خواهند شد.

سامسونگ در چند سال اخیر، بخشی از بازار ابزارهای پوشیدنی را در اختیار گرفته و احتمالا شما نیز می‌دانید که یکی از محصولات اولیه‌ی این کمپانی در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی، Samsung Gear Fit بود. این محصول یک مچ‌بند سلامت است که امکاناتی مانند قدم‌شمار، سنسور سنجش ضربان قلب و صفحه‌نمایش مستطیلی ۱.۸۴ اینچی را ارائه می‌دهد. نمایشگر یاد شده از نوع Super AMOLED بوده و رزولوشن آن نیز ۴۳۲ در ۱۲۸ پیکسل است. در حال حاضر موفق‌ترین گجت پوشیدنی سامسونگ را می‌توان Gear S2 دانست که یک ساعت هوشمند است. اما اینطور که پیداست، این کمپانی برنامه‌هایی نیز برای ورود به بازار ردیاب‌های سلامتی دارد. بنظر می‌رسد Samsung Gear Fit 2 نسل جدید ابزارهای این شرکت در حوزه پوشیدنی‌ها خواهد بود. علاوه بر این، احتمالا سامسونگ قصد دارد تا بازار محصولات خود را باز هم گسترش دهد و از همین رو قصد تولید محصول جدیدی به نام Samsung Gear IconX که یک هدفون هوشمند است را نیز دارد. حال Gear Fit 2 و Gear IconX در کنار سایر ابزارهای پوشیدنی سامسونگ، در صفحه‌ی رسمی S Health لیست شده‌اند.

Gear IconX

متاسفانه، علی‌رغم اینکه وجود این دو محصول توسط شرکت مورد بحث تایید شده، اما در مورد مشخصات سخت‌افزاری و نیز قابلیت‌های آن‌ها اطلاعاتی در دسترس نیست. در هرحال، شایعاتی در مورد Gear Fit 2 منتشر شده که بیان می‌کند این محصول صفحه‌نمایشی ۱.۸۴ اینچی از نوع Super AMOLED خواهد داشت. همچنین در این شایعات اعلام شده که Gear Fit 2 از ماژول جی‌پی‌اس بهره خواهد برد. در مورد Samsung Gear IconX نیز انتظار می‌رود قابلیت‌هایی برای ردیابی فعالیت‌های مرتبط با سلامت داشته باشد و احتمالا این دو محصول به صورت ضدآب تولید خواهند شد. علاوه بر موارد فوق، بر اساس شایعاتی که تا کنون منتشر شده، این دو دستگاه باید کنترل‌های لمسی را ارائه دهند و البته ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی نیز خواهند داشت. هدفون مورد بحث شامل بخشی است که به صورت مکنده طراحی شده تا بخوبی در هنگام استفاده در سرجای خود قرار بگیرد. یکبار دیگر باید اشاره کنیم که این خبر به دلیل لیست شدن دو محصول مورد بحث در وب‌سایت رسمی S Health منتشر شده و سامسونگ هنوز به صورت رسمی هیچ‌گونه اشاره‌ای به تولید آن‌ها نکرده است. بنابراین مانند همیشه باید کمی صبر پیشه کنیم و منتظر بمانیم تا مشخصات و اطلاعات بیشتری در مورد Gear Fit 2 و Gear IconX منتشر شود.


 منبع: زومیت|نویسنده: مجتبی بوالحسنی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا