کمپانی Razer احتمالا در حال تولید یک تلفن هوشمند است

موبنا – در مورد اینکه احتمالا Razer در حال ساخت یک گوشی هوشمند است، شایعاتی منتشر شده، اما تا به این لحظه هیچ سند خاصی مبنی بر تایید شایعه مورد اشاره وجود نداشت. در هرحال اما، توییت جدیدی که توسط مدیرعامل این کمپانی Min Liang منتشر شده، کمی شایعات اعلام شده را تایید می‌کند. درحالیکه …

موبنا – در مورد اینکه احتمالا Razer در حال ساخت یک گوشی هوشمند است، شایعاتی منتشر شده، اما تا به این لحظه هیچ سند خاصی مبنی بر تایید شایعه مورد اشاره وجود نداشت. در هرحال اما، توییت جدیدی که توسط مدیرعامل این کمپانی Min Liang منتشر شده، کمی شایعات اعلام شده را تایید می‌کند.

درحالیکه این شرکت در طول فعالیت خود همیشه در بخش گیمینگ و ساخت ابزارهای مرتبط با این حوزه متمرکز بوده، اما اخیرا تصمیم گرفته تا فعالیت‌های خود را گسترش داده و قدم در بازار تلفن‌های هوشمند نیز بگذارد. علاوه بر این، Razer پیش از این محصولی به نام Nabu Watch و نیز دو دستبند هوشمندرا تولید کرده که مرتبط با حوزه ورزش و سلامت هستند. تصاویر این محصولات را در زیر می‌توانید ببینید:

حالا هم مدیر اجرای این شرکت با انتشار توییت زیر، به طور تقریبا آشکاری ورود به حوزه موبایل را به هوادارن خود اطلاع داده است.

در بخش توضیحات پیش‌نیازهای شغل مورد نظر Rezer موارد زیر اعلام شده‌اند:

  • مدرک کارشناسی در یک رشته فنی یا کسب و کار.
  • آشنایی و هماهنگی کامل با جدیدترین گوشی‌های موبایل، تبلت‌ها و دستگاه‌های همراه
  • داشتن اطلاعات در مورد سیستم‌ها و اجزای ARM

البته این خبر بدان معنا نیست که Razer سریعا یک گوشی هوشمند یا تبلت تولید خواهد کرد، و تنها می‌توان اینگونه فرض کرد که شانس تولید چنین محصولاتی کم نیست. در مورد اینکه این محصول چگونه ممکن است باشد، می‌توان گفت احتمالا سیستم عامل مورد استفاده این کمپانی، اندروید خواهد بود. علاوه بر این می‌توان انتظار داشت از یک لانچر اختصاصی شده یا یک قابلیت مرتبط با گیمینگ در محصول Razer استفاده شود. همچنین با توجه به نوع فعالیت Razer توجه خاصی به طراحی محصول مورد اشاره خواهد شد.

 منبع: زومیت| نویسنده: مجتبی بوالحسنی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا