محسن بنگر پا به توپ شد

موبنا – تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید: * رضا وطنخواه پیشکسوت باشگاه پرسپولیس امروز با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر ضمن تماشای تمرین سرخ‌پوشان دقایقی با برانکو به صحبت پرداخت. * هوادار معلولی که چند روز پیش در خانه خود …

موبنا – تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

* رضا وطنخواه پیشکسوت باشگاه پرسپولیس امروز با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر ضمن تماشای تمرین سرخ‌پوشان دقایقی با برانکو به صحبت پرداخت.

* هوادار معلولی که چند روز پیش در خانه خود پذیرای مهدی طارمی و محسن مسلمان بود امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شد و با سرخ‌پوشان عکس یادگاری گرفت. بازیکنان پرسپولیس استقبال گرمی از این هوادار معلول داشتند و به او قول دادند که تا آخرین توان برای قهرمانی پرسپولیس تلاش کنند.

* بابک حاتمی بازیکن تیم پرسپولیس امروز در محل تمرین تیمش حاضر شد اما به دلیل سرماخوردگی با تیم تمرین نکرد و بعد از صحبت با مربیان درفشی‌فر را ترک کرد.

نوشته های مشابه

* بازیکنان پرسپولیس ابتدا زیرنظر مارکو تمرینات بدنی خود را انجام دادند. در این بخش از تمرین همه بازیکنان حضور داشتند.

* محسن بنگر در تمرین ابتدا با سایر بازیکنان گرم کرد و سپس پا به توپ شد تا هواداران پرسپولیس امیدوار به حضور او در بازی با گسترش فولاد باشند.

* سرخ‌پوشان در ادامه به کار با توپ مشغول شدند و به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. در این بخش محسن بنگر که با توپ تمرین کرده بود به صورت اختصاصی در گوشه‌ای از زمین به استارت زدن مشغول شد.

* محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشت.

* حدود ۵۰ تماشاگر پشت در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند و منتظر دیدن بازیکنان محبوبشان بودند.

* رضا خالقی‌فر امروز به صورت اختصاصی تمرین کرد.

*محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس و حسین خبیری سرپرست ورزشگاه درفشی‌فر با حضور بر روی نیمکت پرسپولیس تمرین را از نزدیک تماشا کردند.

* تمرین فردای تیم پرسپولیس در ساعت ۱۷ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌شود.

تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه و در ساعت ۱۸ در تبریز به مصاف گسترش فولاد تبریز خواهد رفت.

 منبع:دی اسپورت  

دکمه بازگشت به بالا