یک دزد برای آزادی دوستش با لباس سرلشکری به اداره پلیس رفت

موبنا – مأمورنماها برای فریب افراد و رسیدن به نیت‌های شومشان در پوشش افراد متفاوت وارد می‌شوند. برخی از آنها خودشان را مأمور پست، برق‌، آب یا گاز معرفی می‌کنند. این دسته از تبهکاران معمولاً از زنان خانه‌دار سرقت یا گاهی به آنها هم تعرض می‌کنند. برخی از مأموران قلابی هم خودشان را مأمور پلیس …

موبنا – مأمورنماها برای فریب افراد و رسیدن به نیت‌های شومشان در پوشش افراد متفاوت وارد می‌شوند. برخی از آنها خودشان را مأمور پست، برق‌، آب یا گاز معرفی می‌کنند. این دسته از تبهکاران معمولاً از زنان خانه‌دار سرقت یا گاهی به آنها هم تعرض می‌کنند. برخی از مأموران قلابی هم خودشان را مأمور پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی می‌کنند. این دسته از افراد معمولاً برای سرقت در پوشش پلیس وارد می‌شوند و با لباس شخصی و در حالی که بیسیم در دست دارند، نقشه‌های خود را اجرا می‌کنند. دسته‌ای از مأموران اما لباس فرم پلیس را به تن می‌کنند و خیلی راحت با تجهیزات کامل، نقشه‌هایی را که در ذهن دارند، اجرا می‌کنند به طوری که تشخیص آنها حتی برای پلیس هم ممکن است مشکل باشد.

یکی از این مأموران چند روز قبل در حالی که لباس سرلشکری به تن داشت، وارد اداره پلیسی در تهران شد. خیلی از مأموران در طول مسیر برایش احترام گذشتند. این مرد برای رهایی یکی از همدستانش که در دام پلیس گرفتار شده بود، تصمیم به اجرای این نقشه گرفته بود تا شاید بتواند سر پلیس را کلاه بگذارد. او وقتی وارد اداره پلیس شد، سعی کرد آرامش خودش را حفظ کند، اما کارآگاهان که به رفتار او مظنون شده بودند، خیلی زود دست به کار شدند و قبل از اینکه مأمور قلابی بتواند از دامشان فرار کند، او را دستگیر کردند.

مأمور قلابی که خودش را در دام پلیس گرفتار دید، حالش بد شد تا جایی که مأموران اورژانس در محل حاضر شدند و سرلشکر قلابی را به بیمارستان منتقل کردند. بررسی‌ها نشان داد سرلشکر قلابی مدتی است با این شیوه از شهروندان اخاذی می‌کند. تحقیقات از متهم ادامه دارد.

 منبع:جام نیـوز  

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا