۵ اپلیکیشن کاربردی و کارآمد گوگل که احتمالا از آنها بی‌خبرید

موبنا، میثم لطفی – شرکت گوگل ابزارهای کاربردی متفاوت و گسترده‌ای تولید کرده است که در بیشتر موارد کاربران از آنها بی‌خبر هسنتد و البته هر یک از آنها می‌تواند قابلیت‌های کاربردی فراوانی را در اختیار کاربران قرار دهد. در اینجا نام پنج ابزار کاربردی گوگل آورده شده است که به احتمال قوی از آنها …

موبنا، میثم لطفی – شرکت گوگل ابزارهای کاربردی متفاوت و گسترده‌ای تولید کرده است که در بیشتر موارد کاربران از آنها بی‌خبر هسنتد و البته هر یک از آنها می‌تواند قابلیت‌های کاربردی فراوانی را در اختیار کاربران قرار دهد.

در اینجا نام پنج ابزار کاربردی گوگل آورده شده است که به احتمال قوی از آنها بی‌خبرید و اگر این اپلیکیشن‌ها را روی دستگاه موبایلی خود نصب کنید، می‌توانید امکانات ویژه‌ای را در اختیار بگیرید. این ابزارهای کاربردی می‌توانند با قابلیت‌های خود شما را غافلگیر کنند.

اپلیکیشن YouTube Creator Studio

31-google app YouTube Creator Studio

گوگل این ابزار کاربردی را برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه کرده است که با آن می‌توانید کانال‌های یوتیوب خود را سریع‌تر و آسان‌تر مدیریت کنید

اپلیکیشن Google Express

32-google app Google Express

این ابزار کاربردی برای دو سیستم عامل اندروید و iOS ارایه شده است. این اپلیکیشن دسترسی مستقیم به همه فروشگاه‌های اینترنتی را فراهم می‌کند تا از هر کدام که می‌خواهید، خریدهای اینترنتی خود را به راحتی انجام دهید. کاربران آمریکایی با این اپلیکیشن می‌توانند به کمک گوگل کالاهای خریداری شده آنلاین را در همان روز دریافت کنند.

اپلیکیشن Intersection Explorer

33-google app Intersection Explorer

این ابزار کاربردی فقط برای اندروید عرضه شده است. این اپلیکیشن در اصل یک سیستم مسیریاب محسوب می‌شود که به صورت صوتی یا متنی همه اطلاعات مربوط به محیط پیرامون شما را ارایه می‌دهد.

اپلیکیشن Hands Free

34-google app Hands Free

از این ابزار کاربردی می‌توانید در دو سیستم عامل اندروید و iOS استفاده کنید. این یک ابزار مربوط به پرداخت محسوب می‌شود و بدون آنکه از گوشی یا کیف پول خود استفاده کنید، با این اپلیکیشن می‌توانید پرداخت‌ها را انجام دهید.

اپلیکیشن Who’s Down

35-google app Who’s Down

این ابزار کاربردی روی دو سیستم عامل اندروید و iOS نصب می‌شود. این ابزار اجتماعی امکان ارتباط با دوستان را آسان می‌کند و به حساب‌های کاربردی در سیستم‌های مختلف سر و سامان می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا