میان‌رده هوواوی با نام G9 Lite، ظاهر زیبا و قیمت ارزان عرضه شد

موبنا، میثم لطفی – شرکت هوواوی به جای آنکه مدل P9 Lite را روانه بازار کند، این محصول را با نام G9 Lite در اختیار کاربران گذاشته است که در خانواده گوشی‌های میان‌رده ظاهر بهتر و قابلیت‌های کارآمد دارد. البته ظاهر زیبا تنها مشخصه مربوط به G9 Lite محسوب نمی‌شود. این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی …

موبنا، میثم لطفی – شرکت هوواوی به جای آنکه مدل P9 Lite را روانه بازار کند، این محصول را با نام G9 Lite در اختیار کاربران گذاشته است که در خانواده گوشی‌های میان‌رده ظاهر بهتر و قابلیت‌های کارآمد دارد.

البته ظاهر زیبا تنها مشخصه مربوط به G9 Lite محسوب نمی‌شود. این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۲ اینچی ار در خود جا داده است و بدنه فلزی آن با ضخامت کم و وزن سبک، رابط کاربری پیشرفته و دوربین دیجیتالی ۱۳ مگاپیکسلی این مجموعه را کامل کرده است.

huawei G9 Lite

این گوشی هوشمند شبیه آیفون رنگ‌آمیزی شده است و بر این اساس می‌توانید یکی از رنگ‌های خاکستری تیره، خاکستری روشن و طلایی را برای آن انتخاب کنید.

روی این گوشی هوشمند نسخه ۶ سیستم عامل اندروید نصب شده است و نمایشگر ۵.۲ اینچی آن تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل پخش می‌کند. این گوشی هوشمند پردازنده ۸ هسته‌ای Snapdragon 617 را شامل می‌شود که چهار هسته با توان ۲ گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با توان ۱.۷ گیگاهرتز فعالیت می‌کند.

برای این گوشی هوشمند رم ۳ گیگابایاتی در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

این گوشی هوشمند با همه امکانات پیشرفته و قابلیت‌های قابل ملاحظه خود ۲۶۰ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا