تراژدی مرگ با شلیک گلوله به خاطر عکس سلفی

موبنا، میثم لطفی – آخرین خبر منتشر شده در مورد مرگ کاربر هنگام گرفتن عکس سلفی در کشور هند رخ داده است و بر اساس آخرین خبرهای موجود، از سال ۲۰۱۴ تاکنون بیش از ۴۰ درصد مرگ‌های مربوط به عکس سلفی در این کشور صورت اتفاق افتاده است. در آخرین اتفاق «راماندیپ سینگ» نوجوان ۱۵ …

موبنا، میثم لطفی – آخرین خبر منتشر شده در مورد مرگ کاربر هنگام گرفتن عکس سلفی در کشور هند رخ داده است و بر اساس آخرین خبرهای موجود، از سال ۲۰۱۴ تاکنون بیش از ۴۰ درصد مرگ‌های مربوط به عکس سلفی در این کشور صورت اتفاق افتاده است.

در آخرین اتفاق «راماندیپ سینگ» نوجوان ۱۵ ساله هندی در یک حالت متفاوت ایستاده بود تا بتواند با عکس سلفی خود همه را غافلگیر کند که البته این ماجرای غم‌انگیز رخ داد.

selfie (2)

سینگ برای گرفتن این عکس سلفی یک اسلحه را به سمت سر خود نشانه گرفته بود که ناگهان ماشه را کشید و همین اتفاق باعث شد او جان خود را از دست بدهد. این اسلحه که کالیبر .۳۲ داشت متعلق به پدر او بود و در شرایط ایمن به‌سر نمی‌برد.

پس از شلیک گوله این نوجوان هندی به بیمارستان منتقل شد که البته تلاش پزشکان برای نجات جان او بی‌فایده بود و سرانجام عکس سلفی باعث شد راماندیپ جان خود را از دست بدهد.

طی سه سال گذشته ۴۹ مرگ به خاطر عکس سلفی در جهان ثبت شده است که ۱۹ مورد از آنها در کشور هند صورت گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا