فرزاد جمشیدی: ممنوع‌التصویر نبوده‌ام

موبنا – امسال هم شبکه یک سیما، برنامه «ماه خدا» را برای سحرگاه ماه ‌مبارک رمضان در نظر دارد و هنوز اعلام نشده است که اجرای این برنامه را چه کسی برعهده دارد. از آن‌جایی که سالیان طولانی اجرای این برنامه را فرزاد جمشیدی برعهده داشته‌ است و باتوجه به اقدام جدید سازمان صداوسیما مبنی …

موبنا – امسال هم شبکه یک سیما، برنامه «ماه خدا» را برای سحرگاه ماه ‌مبارک رمضان در نظر دارد و هنوز اعلام نشده است که اجرای این برنامه را چه کسی برعهده دارد. از آن‌جایی که سالیان طولانی اجرای این برنامه را فرزاد جمشیدی برعهده داشته‌ است و باتوجه به اقدام جدید سازمان صداوسیما مبنی بر بازگشت مجریان ممنوع‌التصویر به تلویزیون؛ با این مجری تماس گرفتیم و پرسیدیم که آیا احتمال بازگشت وی در ماه مبارک رمضان وجود دارد یا نه که او در پاسخ به صبا گفت: من هیچ‌گاه ممنوع‌التصویر نبوده ام زیرا ممنوع‌التصویر بودن؛ یک اتفاق کاملا قانونی است. من همان چند سال پیش طی نامه‌ای که نوشتم از سازمان خداحافظی کردم اما در طول این سال‌ها، برنامه جشنواره «جام جم» و زیر«سایه خورشید» را به صورت ضبط شده، اجرا کرده‌ام.
او در پاسخ به این سوال که اگر از سمت تلویزیون به شما پیشنهادی شود، پیشنهاد را قبول می‌کنید؛ اینطور پاسخ داد: همه کسانی که در تلویزیون چهره شده‌اند، مدیون تلویزیون هستند و من نیز از این قاعده مستثنا نیستم. من خودم را بچه سازمان می‌دانم و تلویزیون برای من شرایطی را فراهم کرد که از طریق پنجره سیما و رادیو با مردم حرف بزنم. همه کسانی که به واسطه تلویزیون دیده می‌شوند به آن مدیون هستند و این رسانه برای آن‌ها، مثل خانه‌شان است. همان‌طور که یک خواننده یا یک روحانی و یا یک بازیگر در تلویزیون شناخته می‌شوند، من هم به عنوان یک مجری «بچه» تلویزیون هستم.

با وجود آن‌که فرزاد جمشیدی پس از حاشیه‌هایی که به وجود آمد؛ سال‌هاست از تلویزیون و برنامه‌های روتین آن دور است در این گفت‌وگو عنوان کرد که از تلویزیون نرفته که بخواهد برگردد و اضافه کرد: همان‌طور که از تلویزیون خداحافظی کرده‌ام دوباره با سلامی به تلویزیون برمی‌گردم اما باید پیش از این‌ها از طریق معاونت سیما، زمینه‌هایی فراهم شود تا برای این سه سالی که از مردم دور بوده‌ام، به سوالاتشان پاسخ داده شود. منظور من از این حرف قید شرط نیست؛ حرف من این است که دلم می‌خواهد طوری برگردم که سوالات مردم فروکش کند. به یاد دارم که در آن زمان، معاونت سیما از برنامه سحرگاهی در ایام ماه مبارک رمضان به المپیک این ایام یاد می‌کرد؛ المپیکی که توانست طلا بیاورد. دوست دارم به مردم پاسخ داده شود، در این سه سالی که نبوده‌ام، سحرهای مردم چگونه برگزار شد و کار این المپیک به کجا رسید.

جمشیدی در پایان با تاکید بر حرف‌هایش به جملات خود این‌طور خاتمه داد: قبل از این‌که در مورد برگشتن من به تلویزیون تصمیمی گرفته شود باید پیش زمینه و مقدماتی فراهم شود تا سوالی برای مردم باقی نماند.

 منبع: روزنامه صبا
دکمه بازگشت به بالا