می‌خواهند مجانی برایشان بازی کنم

موبنا – سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: برای ایفای نقش در یک سریال برای شبکه نمایش خانگی صحبت کردم و هفته آینده کار آن شروع می شود. البته یک سریال هم سال گذشته بازی کردم که هنوز پخش نشده و دو فیلم سینمایی پخش نشده هم دارم. وی افزود: این روزها کسانی که …

موبنا – سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: برای ایفای نقش در یک سریال برای شبکه نمایش خانگی صحبت کردم و هفته آینده کار آن شروع می شود. البته یک سریال هم سال گذشته بازی کردم که هنوز پخش نشده و دو فیلم سینمایی پخش نشده هم دارم.

وی افزود: این روزها کسانی که از من درخواست بازی در فیلم هایشان را می کنند؛ تقاضای آوردن سرمایه گذار به کارشان را دارند و اکثرا می گویند که کمبود بودجه دارند و می خواهند به صورت مجانی برایشان بازی کنم.

بازیگر”راه شب” افزود: اکثر بازیگران جوانی که این روزها در سینما و تلویزیون هستند، سرمایه به کار تزریق می کنند و در واقع پولی دریافت نمی کنند. سرمایه آنها هم باز نمی گردد؛ اما بعد از مدتی که در کارهای سینمایی و تلویزیونی جا افتادند، دستمزدی را دریافت می کنند که این دستمزد هم زیاد نیست.

وی ادامه داد: بسیاری از همکارانم همین معضل را دارند.قبل از پیش آمدن این وضعیت در سینما و تلویزیون، پیشنهادات زیادی داشتم، اما حالا این اتفاق کمتر می افتد. متاسفانه عده ای به راحتی پا به عرصه سینما و تلویزیون می گذارند، در حالی که من ذره ذره پیش رفتم و دقیقا زمانی که کارم جان گرفت؛ وضعیت سینما و تلویزیون بهم ریخت.

بازیگر”مادر زن سلام”ادامه داد: تنها منبع درآمدم بازیگری نیست. از همان ابتدا خانواده ام می گفتند که تنها به بازیگری اکتفا نکن. به همین دلیل، من هم کار دیگری را در کنار بازیگری برای خودم فراهم کردم.

آق مقانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به همراه یکی از دوستانم یک شرکت عمرانی دارم و به جای بازیگری فعالیت های بیزینسی هم انجام می دهم.

 منبع:فرادید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا