مایکروسافت شرکت تولیدکننده نرم‌افزارهای اینترنت اشیا خرید

موبنا -به گزارش وبلاگ Zdnet، در وبلاگ رسمی غول نرم‌افزاری جهان این واگذاری تایید شد و مایکروسافت در این باره توضیح داد که در نظر دارد فناوری Solair را با سیستم Azure IoT Suite ادغام کند. دفتر مرکزی شرکت Solair در ایتالیا واقع شده است و بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد که مایکروسافت قصد …

موبنا -به گزارش وبلاگ Zdnet، در وبلاگ رسمی غول نرم‌افزاری جهان این واگذاری تایید شد و مایکروسافت در این باره توضیح داد که در نظر دارد فناوری Solair را با سیستم Azure IoT Suite ادغام کند.

دفتر مرکزی شرکت Solair در ایتالیا واقع شده است و بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد که مایکروسافت قصد دارد با این خرید بخشی از پول‌های خود که در خارج از آمریکا وجود دارد را خرج کند.

این شرکت به تازگی تعدادی اپلیکیشن کاربردی مرتبط با اینترنت اشیا عرضه کرده و به واسطه آنها امیدوار است بازارهای ویژه را در اختیار بگیرد. این اپلیکیشن‌ها بخشی از یک ماژول پیکربندی‌شده محسوب می‌شود تا بخش‌های مختلف در زمینه اینترنت اشیا را مدیریت کنند. این اپلیکیشن‌ها به عنوان مثال می‌توانند به جمع‌آوری داده از محصولات مختلف بپردازند، آنها را به فضای پردازش ابری انتقال دهند، و داده‌ها را پردازش کنند.

شرکت Solair همچنین دروازه‌های ورودی مربوط به اینترنت اشیا یا دستگاه‌های سخت‌افزاری مرتبط را هم ارایه می‌کند تا امکان ارتباط میان داده‌ها و جمع‌آوری آنها فراهم شود.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا