هتل رویال هاوایی

موبنا -برای امروز به یک قصر صورتی در سواحل هاوایی سفر خواهیم کرد. جائیکه با نام هتل رویال شناخته شده و یکی از محبوب ترین اقامتگاههای لوکس ساحلی در جهان محسوب می شود. سابقه احداث این هتل زیبا به سال ۱۹۲۷ میلادی باز می گردد. در رده هتل های لوکس کلاسیک طبقه بندی می شود …

موبنا -برای امروز به یک قصر صورتی در سواحل هاوایی سفر خواهیم کرد. جائیکه با نام هتل رویال شناخته شده و یکی از محبوب ترین اقامتگاههای لوکس ساحلی در جهان محسوب می شود. سابقه احداث این هتل زیبا به سال ۱۹۲۷ میلادی باز می گردد. در رده هتل های لوکس کلاسیک طبقه بندی می شود و با ۵ ستاره لحظاتی ناب در محیط ساحلی را برای مهمانان خود فراهم می آورد.

۵۲۷ اتاق و سئیت با دکوراسیون متفاوت این هتل با استفاده از اطلاعات زیر در دسترس خواهند بود:

Address: Royal Hawaiian Golf Shop, #/A303,, 2201 Kalakaua Ave, Honolulu, HI 96815, United States

Central Reservations 866.716.8110

از مهمترین امکانات این هتل می توان به سالن ملاقات و کنفرانس اختصاصی، مرکز تجاری، دستری ویژه معلولان، اینترنت پرسرعت، برنامه ویژه کودکان، استخر فضای باز، آبگرم و … اشاره کرد. همراه داشتن حیوانات خانگی در این هتل بلامانع است. همچنین در فاصله نزدیکی از محل قرار گیری هتل تفریحاتی چون: ساحل، دوچرخه سواری، قایق سواری، ماهیگیری در اقیانوس، گلف، پیاده روی، سوارکاری، جت اسکی، غواصی، خرسد، تئاتر، موزه، اسکی روی آب و … در دسترس قرار دارد.

نام این هتل بارها در لیست برترین اقامتگاه های ساحلی، دوستدار کودکان، رمانتیک ترین هتل ها و … در سطح بین المللی مورد اشاره قرار گرفته است.

 منبع: ۱۱۸ سفر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا