Galaxy Tab 4 Advanced احتمالا تبلت ۱۰.۱ اینچی بعدی سامسونگ است

موبنا -ظاهرا سامسونگ در حال آماده‌سازی تبلت اندرویدی و ۱۰.۱ اینچی جدیدی به نام Galaxy Tab 4 Advanced است. مشخصات این تبلت به تازگی در بنچمارک GFXBench رویت شده و شناسه‌ی مدل آن SM-T536 اعلام شده است. علاوه بر این، مشخصات دیگری از این محصول منتشر شده، ولی از آنجا که هنوز این اطلاعات به …

موبنا -ظاهرا سامسونگ در حال آماده‌سازی تبلت اندرویدی و ۱۰.۱ اینچی جدیدی به نام Galaxy Tab 4 Advanced است. مشخصات این تبلت به تازگی در بنچمارک GFXBench رویت شده و شناسه‌ی مدل آن SM-T536 اعلام شده است. علاوه بر این، مشخصات دیگری از این محصول منتشر شده، ولی از آنجا که هنوز این اطلاعات به صورت رسمی تایید نشده‌اند نمی‌توان با اطمینان چندانی آن‌ها را بیان کرد.

تبلت‌های سری گلکسی تب ۴ دو سال پیش با محصولات میان‌رده توسط سامسونگ معرفی و عرضه شدند. این دستگاه‌ها به نمایشگر‌هایی در اندازه‌ی ۷ و ۸ و ۱۰.۱ اینچی مجهز شده بودند. حالا هم انتظار می‌رود گلکسی تب ۴ Advanced با یک صفحه‌نمایش ۱۰.۱ اینچی عرضه شود که رزولوشن آن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل اعلام شده است. پردازنده‌ی اصلی این تبلت شامل هشت هسته‌ی پردازشی بوده و در کنار آن نیز ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم پردازشی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی برای این محصول در نظر گرفته شده است. دوربین پشتی و جلویی این محصول نیز به ترتیب ۵ و ۲ مگاپیکسلی هستند. سیستم‌عامل پیش‌فرض تبلت مورد بحث نیز اندروید ۶ مارشمالو است. تا به این لحظه هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست.

 منبع: زومیت|نویسنده: مجتبی بوالحسنی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا