کینه ای از مادر شوهر

موبنا – با توجه به اهمیتی که یک مادر خوب در تکوین شخصیت طفل و پرورش همه جانبه او دارد، توصیه های جدی جهت همتایی در ازدواج و در نظر گرفتن تناسبات همه جانبه ارایه شده است. از رسول گرامی اسلام نقل شده است که: بنگر فرزند خود را در کجا قرار می دهید که …

موبنا – با توجه به اهمیتی که یک مادر خوب در تکوین شخصیت طفل و پرورش همه جانبه او دارد، توصیه های جدی جهت همتایی در ازدواج و در نظر گرفتن تناسبات همه جانبه ارایه شده است. از رسول گرامی اسلام نقل شده است که: بنگر فرزند خود را در کجا قرار می دهید که عرق، اثر گذار است(منظور از عرق اصل هر چیز، ریشه و بیخ درخت آمده است.
تکنیک هایی برای پیروزی در امتحان
کمتر از یک ماه به شروع امتحانات مانده است، گاهی سر امتحان فراموشی غافلگیرتان می کند و پاسخ سوالات را به یاد نمی آورید، بهتر است از همین امروز علاوه بر درس خواندن درست حسابی، حافظه تان را تقویت کنید.
راهکارهایی برای نزدیک تر شدن به احساس خوب زنانگی
شما به عنوان یک زن، تا به حال چند بار آرزو کرده اید که کاش مرد آفریده شده بودید؟ یا دست کم چند بار حسرت مزایا و فرصت های خوبی که مردها دارند را خورده اید؟ آیا به همان اندازه، به مزایا و فرصت های خوبی که در زن بودن وجود دارند هم فکر کرده اید؟
کودک شما از چه عکس می گیرد؟
کودکان از بدو تولد رشته محبت و علاقه ای عمیق میان خود و والدینشان احساس می کنند. این فرشته های کوچک به مانند عکاسان حرفه ای از لحظه لحظه زندگی والدینشان عکسبرداری می کنند و در حافظه خود ذخیره می کنند.
مادر شوهر را مادر خود بدانید
آیا ادبیات رفتار با مادرشوهر را می دانید؟ آیا می توانید روابط با همسرتان را طوری تنظیم کنید نه سیخ بسوزد نه کباب؟ آیا این نکته را می دانید که وقتی با مادر همسرتان رابطه خوبی داشته باشید، این موضوع در خوشحالی همسرتان و بهبود روابط شما تاثیر دارد و از بحث و جدل های بیهوده می کاهد؟
وقتی کینه مثل کنه به ما می چسبد
رنجش ها بخش اجتناب ناپذیر زندگی اجتماعی هستند که خارج از خواسته ما بر ما تحمیل می شوند. اما این به معنای آن نیست که ما محکوم به حمل کردن آنها با خود در همه عمرمان هستیم. ما می توانیم خودمان را از شر هر رنجشی خلاص کنیم، فقط کافی است که بخواهیم.
اگر کتک شام و ناهارتان شده است….
در یکی از روزهای خیلی ساده و عادی زندگی خبری می شنوید که اگر زن باشید و زنانگی را درک کرده باشید، بیشتر دردتان می گیرد. زنی که ۲۱ روز توسط شوهرش در بند بود و شکنجه می شد. در ذهن زنگی به صدا در می آید، با توجه به آمار خشونت ها چه کسی به مردان اجازه می دهد به چنین رویکردی مبتلا شوند؟
چرا همسرم خیانت می کند؟
زندگی مشترک گاهی به روی خوش می چرخد و گاهی به تلخکامی. هنگامی که شوهر و مرد زندگی یک زن، خود را در چاهی می اندازد که انتهای آن شاید خیلی زیبا نباشد، آن زن پر می شود از احساسات و هیجانات منفی که نمی داند باید با آن ها چه کار کند.
آدم های موفق آخر هفته چه کارهایی می کنند؟
تعطیلات آخر هفته در پیش است و مثل همیشه کارهایی برای آخر هفته از ذهن مان می گذرد. استفاده بهینه از تعطیلات و گذراندن مفید از آن می تواند فشار و استرس روزهای کاری و شلوغ قبل و بعد از آنرا کاهش دهد.

 منبع: آکاایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا