با این اپلیکیشن مصرف انرژی در باتری موبایل خود را زیر نظر بگیرید

موبنا، میثم لطفی – نخستین نسخه از این ابزار موبایلی موسوم به Carat در ژوئن ۲۰۱۲ عرضه شد و در یک هفته نخست ۸۵۰ هزار بار مورد بارگذاری قرار گرفت که البته ۴۱ درصد کاربران آن اندروید و ۵۹ درصد آن هم کاربران iOS بودند. ولی نسخه جدید این ابزار کاربردی کاملا متفاوت شده است. …

موبنا، میثم لطفی – نخستین نسخه از این ابزار موبایلی موسوم به Carat در ژوئن ۲۰۱۲ عرضه شد و در یک هفته نخست ۸۵۰ هزار بار مورد بارگذاری قرار گرفت که البته ۴۱ درصد کاربران آن اندروید و ۵۹ درصد آن هم کاربران iOS بودند.

ولی نسخه جدید این ابزار کاربردی کاملا متفاوت شده است. رابط کاربردی جدیدی که برای این محصول در نظر گرفته شده است اطلاعات کامل در مورد باتری را به اطلاع شما می‌رساند و استفاده از آن بسیار آسان است.

Carat application 1

پروفسور «ساسو تارکوما» مدیر دانشگاه هلسینکی که در ساخت این اپلیکیشن حضور داشته است توضیح داد که کاربران می‌توانند از این طریق میزان مصرف دقیق انرژی در هر یک از ابزارهای کاربردی را متوجه شوند و دریابند کدام یک از ابزارها پس از بسته شدن هم انرژی مصرف می‌کنند.

این اپلیکیشن سه قابلیت مجزا در اختیار گرفته است. قابلیت Hogs‌ برای فشرده‌سازی انرژی مصرف شده در ابزارها به کار می‌رود، قابلیت Bugs اختلالات نرم‌افزاری برای مصرف بیش از اندازه انرژی را برطرف می‌کند و قابلیت Actions نیز توصیه‌های لازم را به کاربر انتقال می‌دهد تا دریابد که چگونه باید میزان مصرف انرژی را به حداقل برساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا