آغاز فروش گوشی هوشمند متفاوت با نمایشگر بدون قاب

موبنا، میثم لطفی – این شرکت چینی برای آنکه بتواند در بازار جهانی موفق باشد با مراکز مختلف قرارداد بسته است تا گوشی هوشمند تولید شده با برند Ulefone را از طریق کانال‌های خود عرضه کنند. جدیدترین محصولی که در این شرکت چینی ساخته شده است Ulefone Future نام دارد و به خاطر قیمت ارزان …

موبنا، میثم لطفی – این شرکت چینی برای آنکه بتواند در بازار جهانی موفق باشد با مراکز مختلف قرارداد بسته است تا گوشی هوشمند تولید شده با برند Ulefone را از طریق کانال‌های خود عرضه کنند. جدیدترین محصولی که در این شرکت چینی ساخته شده است Ulefone Future نام دارد و به خاطر قیمت ارزان و طراحی زیبای خود می‌تواند فروش بالایی در بازار جهانی داشته باشد.

طراحی ویژه این گوشی هوشمند باعث شده است از تمام محصولات موجود در بازار جهانی مجزا شود. نمایشگر این گوشی هوشمند قاب ندارد و به عبارت دیگر، نمایشگر لمسی تا لبه‌های بدنه امتداد پیدا کرده است. این نمایشگر ۵.۵ اینچی بدون قاب امکان تماشای تصویر به صورت گسترده‌تر را فراهم می‌کند.

Ulefone Future  (1)

طول، عرض و ضخامت این گوشی هوشمند به‌ترتیب ۱۵۱.۵، ۷۳.۵ و ۸.۶ میلیمتر است و بدنه آن از جنس فلز ساخته شده است. تمام کلیدهای سخت‌افزاری در سمت راست بدنه تعبیه شده‌اند و حسگر مخصوص اثر انگشت هم زیر نمایشگر لمسی قرار گرفته است.

Ulefone Future  (2)

این گوشی هوشمند پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek Helio P10 دارد که هر هسته آن با توان ۲ گیگاهرتز فعالیت می‌کند. از دیگر امکانات به کار رفته در این گوشی متفاوت می‌توان به رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، باتری ۳۰۰ میلی‌آمپری و نسخه ۶.۰ سیستم عامل اندروید اشاره کرد.

Ulefone Future  (3)

قیمت این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر بدون قاب ۲۷۰ دلار در نظر گرفته شده است و هم‌اکنون در کشور چین به فروش می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا