روی این گوشی فوق‌ایمن هیچ اپلیکیشنی نصب نمی‌شود

موبنا، میثم لطفی – با وجود همه این محصولاتی که تا اندازه‌ای ایمنی بالای آنها تایید شده است، کارشناسان در پروژه Indiegogo از محصول جدیدی با نام UnaPhone Zenith رونمایی کردند که می‌توان آن را یکی از ایمن‌ترین گوشی‌های جهان دانست. این گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویژه‌ای موسوم به UnaOS ساخته شده است …

موبنا، میثم لطفی – با وجود همه این محصولاتی که تا اندازه‌ای ایمنی بالای آنها تایید شده است، کارشناسان در پروژه Indiegogo از محصول جدیدی با نام UnaPhone Zenith رونمایی کردند که می‌توان آن را یکی از ایمن‌ترین گوشی‌های جهان دانست.

این گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ویژه‌ای موسوم به UnaOS ساخته شده است که البته کدهای منبع این سیستم عامل را اندروید مارشمالو تشکیل می‌دهد و در آن از تمام اپلیکیشن‌های گوگل، کتابخانه دیجیتال، سیستم جست‌وجوی داده، سیستم مسیریاب و … استفاده شده است.

UnaPhoneTwitter

این گوشی هوشمند به صورت همزمان چندین ابزار امنیتی قوی را در خود جا داده است که از جمله آنها می‌توان به Master Key، Fake ID، Certifi-Gate، Installer Jacking و Stagefright اشاره کرد. تمام نقاط آسیب‌پذیر و حفره‌های امنیتی نیز در این سیستم نرم‌افزاری گوشی حذف شده است تا هیچ گونه حمله سایبری آن را تهدید نکند.

unaphone-zenith-no-google-super-secure-android-phone

طراحان سیستم عامل UnaOS قابلیت‌های امنیتی دیگری را هم برای این محصول در نظر گرفته‌اند. بر این اساس هیچ مرکز توسعه دهنده نرم‌افزار نمی‌تواند اپلیکیشنی را برای این دستگاه تولید کند و سیستم عامل آن هم به‌روز نمی‌شود.

همه اطلاعات و داده‌ها در این حافظه داخلی این گوشی هوشمند رمزگذاری شده‌اند و کاربر نمی‌تواند هیچ اپلیکیشنی را روی آن نصب کند. قیمت این گوشی هوشمند ۴۳۹ دلار اعلام شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا