مطلب ناب در اینستاگرام خواننده جوان +عکس

موبنا – سجاد شاکری فرزند شهید؛ خواننده ارزشی، شاعر و مداح اهلبیت در اینستاگرام خود مطلب نابی از رهبر کبیر انقلاب را منتشر کرد. رسالت قلم / محشره این جملاتِ حضرت امام قلمى فايده دارد كه بيدارگر توده‏ هاى مردم باشد. شهدا را قلمها میسازند و قلمها هستند كه شهيد پرورند. دماء شهدا اگر چه …

موبنا – سجاد شاکری فرزند شهید؛ خواننده ارزشی، شاعر و مداح اهلبیت در اینستاگرام خود مطلب نابی از رهبر کبیر انقلاب را منتشر کرد.

مطلب ناب در اینستاگرام خواننده جوان

رسالت قلم / محشره این جملاتِ حضرت امام

قلمى فايده دارد كه بيدارگر توده‏ هاى مردم باشد. شهدا را قلمها میسازند و قلمها هستند كه شهيد پرورند. دماء شهدا اگر چه بسيار ارزشمند و سازنده است لكن قلمها بيشتر میتوانند سازنده باشند.

قلم خودش يكى از اسلحه ‏هاست؛ اين قلم بايد دست اشخاص صالح، و دست‏ افاضل باشد. اشخاصى كه قلم در دستشان است متوجه باشند كه قلم آنها، زبان آنها، در حضور خداست. همت بگماريد كه قلم و بيان خويش را براى تعالى اسلام و كشور و ملت ‏خود به‏ كار گيريد.

قلمها اگر در دنيا براى خدا و براى خلق خدا به كار بيفتد، مسلسلها كنار می‏رود. شما كوشش كنيد كه با بيان و قلم، مسلسلها را كنار بگذاريد و ميدان را به‏ قلم ها و به علم ها و به دانشها واگذار كنيد. قلمها اگر در دنيا براى خدا و براى خلق خدا به كار بيفتد، مسلسلها كنارمیرود، و اگر براى خدا و براى خلق خدا نباشد مسلسل ساز می‏شود. آن كسى قلمش قلم انسانى است كه از روى انصاف بنويسد.

قلمى آزاد است كه توطئه ‏گر نباشد. آن قدرى كه بشر از قلمهاى صحيح نفع برده است از چيزى ديگر نبرده است، و آن قدرى كه ضرر كشيده است، از چيزهاى ديگر ضرر نبرده است. كسانى كه اهل قلم هستند، اهل بيان هستند، كوشش كنند كه مردم را دعوت به ‏وحدت بكنند. مسئوليت بزرگ شما امروز قلمهايى است كه در دست‏ شماست.

 منبع:جام نیـوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا