بازيكن سابق شاهين در جدال با سرطان +عكس

موبنا – بازیکن شهرکردی سپاهان که در دوره بوناچیچ خیلی زود در ترکیب سپاهان جا افتاد و بعد از بازی مقابل استقلال در استادیوم آزادی در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفت این روزها در سن ۳۰ سالگی در بستر بیماری سخت افتاده است اما امیدوارانه با سرطان می جنگد. وی که بعد از …

موبنا – بازیکن شهرکردی سپاهان که در دوره بوناچیچ خیلی زود در ترکیب سپاهان جا افتاد و بعد از بازی مقابل استقلال در استادیوم آزادی در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفت این روزها در سن ۳۰ سالگی در بستر بیماری سخت افتاده است اما امیدوارانه با سرطان می جنگد.
بازيكن سابق شاهين در جدال با سرطان

وی که بعد از سپاهان در تیم های شاهین بوشهر و شهید قندی یزد هم بازی کرد خیلی زود فوتبال را به خاطر برخی بی مهری ها کنار گذاشت و دو سالی بود که مربی تیم جوانان سپاهان شده بود.

متاسفانه جوان با اخلاق فوتبال ما یکی دو ماه اخیر متوجه بیماری سخت خود می شود و اکنون در تهران مشغول مداوی خود است.

یکی از دوستان حسام فتاحی در این باره می گوید: حسام گلایه ای از کسی ندارد و با این واقعیت کنار آمده و با امید به خدا نگاه مثبتی به آینده دارد. اما واقعیت این است که هیچ کس از او سراغ نمی گیرد و این برای حسام خیلی سخت است. به خصوص که او پدر ندارد و با مادرش روزگار را سپری می کند. هزینه های درمان آنقدر بالاست که بیشتراز بیماری کمر حسام را خم کرده است.

به هر صورت در این روزهای سخت باشگاه سپاهان و بازیکنان این تیم باید یار و یاور حسام باشند. شاید او راضی نباشد اما من به صراحت می گویم با اینکه فتاحی مربی تیم جوانان سپاهان است و سال ها در این تیم بازی کرده اما این روزها هیچ سراغی از او نمی گیرند. این را باید گفت در فوتبال بازیکن زنده را عشق است. خدا نکند بازیکنی از پا بیافتد. دیگر هیچ کس به او نگاه نمی کند. دو ماه است او در تهران مشغول شیمی درمانی است اما انگار نه انگار که برای حسام فتاحی اتفاقی رخ داده است. این خیلی بد است و بیشتر از بیماری حسام را می آزارد.

 منبع:استان۲۴  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا