خوش بینی مدیرعامل بلک بری نسبت به آینده این شرکت

موبنا – روند نزولی ارزش بلک بری که چند سالی است ادامه دارد چندی پیش با معرفی نخستین گوشی اندرویدی این شرکت با نام بلک بری Priv به میزان بسیار اندکی کند شد. این شرکت موفق شد نزدیک به ششصد هزار دستگاه گوشی هوشمند بلک بری Priv را در سه ماهه آخر سال گذشته میلادی …

موبنا – روند نزولی ارزش بلک بری که چند سالی است ادامه دارد چندی پیش با معرفی نخستین گوشی اندرویدی این شرکت با نام بلک بری Priv به میزان بسیار اندکی کند شد. این شرکت موفق شد نزدیک به ششصد هزار دستگاه گوشی هوشمند بلک بری Priv را در سه ماهه آخر سال گذشته میلادی به فروش برساند. در آن زمان، جان چن از تمایل خود برای ادامه فعالیت بلک بری در زمینه تولید گوشی های هوشمند خبر داد، اما این نکته را هم خاطرنشان کرد که اگر شرکت اش موفق نشود در آینده نزدیک روشی برای سودآوری گوشی های هوشمند خود پیدا کند، این شرکت به ناچار صرفأ بر حوزه نرم افزار و خدمات تمرکز خواهد کرد.

جان چن بار دیگر سکوت خود را شکسته و در مصاحبه ای که شب گذشته با شبکه CNBC داشت همچنان نسبت به چشم انداز حضور بلک بری در عرصه سخت افزاری خوشبین به نظر می رسید.

او در عین حال که بر نظر قبلی خود مبنی بر اینکه سودآوری گوشی های هوشمند نقشی اساسی در راهبرد این شرکت دارد تاکید داشت، اعلام کرد شرکت اش اکنون بیش از هر زمان دیگری به سودآوری نزدیک شده و او عمیقأ باور دارد که بلک بری در بازار گوشی های هوشمند باقی خواهد ماند.

او در بخش دیگری از سخنان خود بار دیگر تایید کرد که بلک بری تا پایان سال ۲۰۱۶ دو گوشی اندرویدی دیگر را نیز روانه بازار می کند. جان چن همچنین خاطر نشان کرد که برنامه های سخت افزاری بلک بری صرفأ محدود به این دو گوشی جدید نیست اما از ارائه جزییات بیشتر خودداری کرد.

 منبع:تک شات  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا