چرا آمریکا تصویر جسد بن لادن را منتشر نمی‌کند؟!

موبنا – رسانه‌های آمریکایی با اشاره به انتشار تصویر جسد “صدام حسین” پس از اعدام او و مشکوک بودن جلوگیری دولت آمریکا از انتشار تصویر جسد “اسامه بن لادن”، سرکرده سابق القاعده، دلیل واقعی این اقدام دولت آمریکا را فاش کردند. روزنامه “بیزنس ایسنایدر” در شماره روز دوشنبه خود نوشت: “چنانچه در سخنان “مات بازنیت”، …

موبنا – رسانه‌های آمریکایی با اشاره به انتشار تصویر جسد “صدام حسین” پس از اعدام او و مشکوک بودن جلوگیری دولت آمریکا از انتشار تصویر جسد “اسامه بن لادن”، سرکرده سابق القاعده، دلیل واقعی این اقدام دولت آمریکا را فاش کردند.
بن لادن
روزنامه “بیزنس ایسنایدر” در شماره روز دوشنبه خود نوشت: “چنانچه در سخنان “مات بازنیت”، یکی از شش سرباز نیروی دریایی آمریکا که در عملیات قتل “بن لادن” مشارکت داشتند، دقیق شویم، واقعیت آنچه برای سرکرده گروه القاعده رخ داده است، نمایان می شود.

این روزنامه به نقل از مات بازنیت می نویسد: “جسدش را دیدم که باقدرت تکان می خورد؛ از این رو، من و همکارم، با استفاده از اسلحه لیزری خود چندین بار به سمت او شلیک کردیم، تا اینکه جسدش به طور کامل بر روی زمین آرام گرفت.”

“بیزنس اینسایدر” به نقل از دو منبع موثق تأکید کرد که سربازان آمریکایی، “اسامه بن لادن” را با بیش از صد گلوله هدف قرار داده‌اند.

این روزنامه تصریح کرد: “آنچه بر سر جسد بن لادن آمده نشان می دهد یگان های وابسته به نیروهای ویژه آمریکا، حتی در مواقعی که نیاز به خشونت و زور افراطی برای مقابله با دشمن نباشد، باز هم از این ابزار استفاده می کند. این درحالی است که اقدام نیروهای ویژه آمریکایی علیه “بن لادن” مخالف عرف بین المللی در جنگ است و نشان می دهد این نیروها به دنبال دفع یک خطر از خود نبوده اند، بلکه تمایل شدیدشان به کشتار را ارضاء کرده اند.”

 منبع:باشگاه خبرنگاران   

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا