محرومیت ستاره پرسپولیس از ثبت یک رکورد تاریخی

موبنا – هرچند مقایسه تعداد گلهای زده مهدی طارمی با رضا نوروزی سال ۸۹ که در ۳۴ بازی موفق به زدن ۲۴ گل شده بود قیاس نابرابر است اما به هرحال رکورد رضا نوروزی در طول تاریخ لیگ برتر ثبت شده واگر مهدی طارمی تنها یک مهرت از فوتبال رابلد بود امروز از این رکورد …

موبنا – هرچند مقایسه تعداد گلهای زده مهدی طارمی با رضا نوروزی سال ۸۹ که در ۳۴ بازی موفق به زدن ۲۴ گل شده بود قیاس نابرابر است اما به هرحال رکورد رضا نوروزی در طول تاریخ لیگ برتر ثبت شده واگر مهدی طارمی تنها یک مهرت از فوتبال رابلد بود امروز از این رکورد عبور کرده بود.

پرسپولیس امسال ۷ پنالتی از دست داده که اگر مهدی طارمی پنالتی زدن بلد بود وحداقل ۶ تایش را گل میکرد امروز با ۲۲ گل آمادگی کامل برای شکستن رکورد مورد اشاره را داشت.

حالا چرا امسال خیلی ها از مقایسه عملکرد طارمی با نوروزی حرف میزنند دقیقه به این علت است که فرصت های پدید آمده برای مهدی طارمی وپرسپولیس چه از حیث بی دقتی در نواختن ضربات آخر وچه از جهت از دست دادن آماتور پنالتی ها بسیار بوده ورسیدن طارمی به رکورد از رسیدن مردان پیشتاز جدول گلزنان از سال ۸۹ به بعد ملمو س تر بوده است.

مهدی طارمی در بهترین شرایط امسال در یک بازی ۲ گل زده وهت تریک نکرده واگر حالا در بهترین شرایط خود هم قرار گیرد به نظر میرسد از ۲ بازی آینده هم از ۴ گل بیشتر نخواهد زد.

 منبع:جام نیوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا