کشورهایی با بیشترین ساعات کاری

موبنا -ساعات کاری و میزان دستمزد از جمله مسائلی است که در تمامی سیستم های اقتصادی جهان بسیار بدان پرداخته می شود. به عبارت دیگر این ماجرای ارتباط میان نیروی کار و صاحبان کسب است که هیچگاه رویدادها و حواشی مربوط به آن پایانی نخواهد داشت. از این رو در سیستم های اقتصادی در پایان …

موبنا -ساعات کاری و میزان دستمزد از جمله مسائلی است که در تمامی سیستم های اقتصادی جهان بسیار بدان پرداخته می شود. به عبارت دیگر این ماجرای ارتباط میان نیروی کار و صاحبان کسب است که هیچگاه رویدادها و حواشی مربوط به آن پایانی نخواهد داشت. از این رو در سیستم های اقتصادی در پایان هر سال مالی بحث و تبادل نظرات زیادی در رابطه با تعریف ساعات فعالیت و میزان دستمزد متناسب با آن جریان دارد و معمولا آنچه از این بررسی ها حاصل می شود موافقان و همچین منتقدان فراوانی دارد.

در همین رابطه اخیرا گزارشی پیرامون وضعیت ساعات کار و میزان دستمزدها در کشورهای عضور سازمان همکاری اقتصادی و توسعه منتشر شده که در آن رده بندی جالبی با محوریت بالاترین میانگین ساعت کاری و میزان حداقل حقوق برای یک ساعت (خالص پس از کسر مالیات) ارائه شده است. در ادامه این مطلب با پول نیوز، همراه باشید.

۱. مکزیک

ساعت کاری(در سال): ۲۲۲۸

حداقل حقوق برای هر ساعت (پس از کسر مالیات): ۱.۰۱ دلار آمریکا

۲. کاستاریکا

ساعت کاری(در سال): ۲۲۱۶

حداقل حقوق(پس از کسر مالیات): اطلاعات دقیق موجود نیست

۳. کره جنوبی

ساعت کاری(در سال): ۲۲۱۶

حداقل حقوق برای هر ساعت (پس از کسر مالیات): ۵.۸۵ دلار

۴. یونان

ساعت کاری(در سال): ۲۰۴۲

حداقل حقوق برای هر ساعت (پس از کسر مالیات): ۴.۴۲ دلار

۵. شیلی

ساعت کاری(در سال): ۱۹۹۰

حداقل حقوق برای هر ساعت (پس از کسر مالیات): ۲.۲۲ دلار

 منبع: پول نیوز| نویسنده: مازیاردانیالی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا