سیاهکاری‌های یک زن با ثروت توخالی

موبنا -اقدام‌های پلیس برای ردیابی این زن شیاد با اعلام شکایاتی از سوی چند بازاری در محمودآباد در دستور کار قرار گرفت. براساس شکایت‌های مطرح شده یک زن در حالی که لباس‌های شیک بر تن دارد و خود را مسافر معرفی می‌کند به مغازه‌داران مراجعه کرده و با پرداخت چک پول‌های تقلبی ازآنها خرید می‌کند. …

موبنا -اقدام‌های پلیس برای ردیابی این زن شیاد با اعلام شکایاتی از سوی چند بازاری در محمودآباد در دستور کار قرار گرفت.

براساس شکایت‌های مطرح شده یک زن در حالی که لباس‌های شیک بر تن دارد و خود را مسافر معرفی می‌کند به مغازه‌داران مراجعه کرده و با پرداخت چک پول‌های تقلبی ازآنها خرید می‌کند.

بنا بر اظهارات مالباختگان این زن در اغلب خرید‌هایش با ادعای اینکه خودرویش را در مکان نامناسبی پارک کرده است و عجله دارد مغازه داران را به اشتباه انداخته و آنان بدون آنکه چک پول‌ها را بررسی کنند اقدام به بازگرداندن باقی مانده پول به وی کرده‌اند.

مغازه‌داران هنگامی که با مراجعه به بانک قصد واریز پول به حساب خود را داشتند متوجه تقلبی بودن چک‌پول‌ها شده و پلیس را در جریان قرار داده‌اند.

سرهنگ احمدرضا رستمی رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در تشریح این خبر به خبرنگار ما گفت: در پی گزارشی مبنی بر اینکه زنی اهل یکی از استان‌های غربی کشور با ارائه چک‌پول‌های باطله ترمیم شده، در سطح شهر محمودآباد با خرید اجناس در بازار از بازاریان و کسبه کلاهبرداری می‌کند، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

مأموران با انجام اقدام‌های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و تقویت گشت‌های پلیسی موفق شدند این زن را هنگام استفاده از چک پول‌های باطله دستگیر کنند.

در حالی که زن شیاد سعی داشت با داد و بیداد و ایجاد سر و صدا خود را بی گناه جلوه داده و از دست پلیس بگریزد وقتی در بازرسی از لباس‌هایش دو چک پول صد هزارتومانی بازسازی شده به دست آمد ناچار به اعتراف شد. چک پول‌های به دست آمده از این زن بطور ماهرانه‌ای محل پانچ آنها ترمیم شده بود و به سادگی قابل تشخیص از سوی مغازه‌داران نبود.

این زن پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

ســرهـــنــگ رستمی با هشدار به شهروندان از کسبه و بازاریان خواست: هنگام انجام معامله و تبادل وجه حتماً به اسکناس‌های ارائه شده توسط مشتریان توجه کنند.

 منبع: ایران 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا