خادم یکی از نامزدهای عضویت در هیات رئیسه جهانی کشتی

موبنا -با درخواست و تصویب مجمع فدراسیون کشتی، به رسول خادم ماموریت داده شد تا برای کاندیداتوری عضویت در هیئت ریسه اتحادیه جهانی اقدام کند. در جریان برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی، روسای هیئت‌های کشتی در نامه‌ای با برشمردن دلایلی همچون نقش تاثیرگذار فدراسیون کشتی ایران در برنامه‌های اتحادیه جهانی کشتی جهت دفاع از …

موبنا -با درخواست و تصویب مجمع فدراسیون کشتی، به رسول خادم ماموریت داده شد تا برای کاندیداتوری عضویت در هیئت ریسه اتحادیه جهانی اقدام کند.
در جریان برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی، روسای هیئت‌های کشتی در نامه‌ای با برشمردن دلایلی همچون نقش تاثیرگذار فدراسیون کشتی ایران در برنامه‌های اتحادیه جهانی کشتی جهت دفاع از حفظ کشتی در المپیک، ارتباط موثر مدیریت فدراسیون کشتی با اتحادیه و کشورهای عضو و در نهایت تاکید صریح نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی در این خصوص ، بر کاندیدا شدن رسول خادم در انتخابات آینده هیئت رئیسه تاکید کردند.

اعضا مجمع و به‌ویژه هیئت‌های کشتی استان‌ها پس از ارائه نامه مذکور و انجام توضیحات لازم به نصرالله سجادی، از معاون وزیر ورزش و رئیس مجمع درخواست کردند کاندیداتوری خادم را جهت عضویت در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی به تصویب مجمع فدراسیون کشتی ایران به‌عنوان بالاترین مقام و مرجع تصمیم‌گیری در کشتی کشور برساند.
591394_147

 منبع: تابناک

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا