پدر و پسر فاتح لیگ برتر را بهتر بشناسید

موبنا -شب گذشته تاتنهام در خانه چلسی به نتیجه ای بهتر از تساوی ۲-۲ نرسید و به این ترتیب، لسترسیتی قهرمان لیگ برتر شد و کسپر اشمایکل که دروازه بان این تیم بود، موفق شد مانند پدرش عنوان قهرمانی را به دست آورد. اشمایکل بزرگ، ۵ بار قهرمان لیگ برتر شده که اولین قهرمانی در …

موبنا -شب گذشته تاتنهام در خانه چلسی به نتیجه ای بهتر از تساوی ۲-۲ نرسید و به این ترتیب، لسترسیتی قهرمان لیگ برتر شد و کسپر اشمایکل که دروازه بان این تیم بود، موفق شد مانند پدرش عنوان قهرمانی را به دست آورد. اشمایکل بزرگ، ۵ بار قهرمان لیگ برتر شده که اولین قهرمانی در سال ۱۹۹۲-۱۹۹۳ به دست آمد و در سن ۲۹ سالگی، درست مثل پسرش.
با این حال آنها دومین پدر و پسری بودند که موفق به کسب این عنوان شده اند. یان رایت سال ۱۹۹۸ به همراه آرسنال قهرمان لیگ برتر شد و پسرش، شاون رایت فیلیپس به همراه چلسی در سال ۲۰۰۶ این عنوان را به دست آورد.
لسترسیتی اولین تیم “جدیدی” است که در ۳۸ سال اخیر توانسته قهرمان لیگ شود. آخرین بار ناتینگهام فارست در سال ۱۹۷۸ موفق شد برای اولین بار قهرمان لیگ شود. همچنین روباه‌ها بیست و چهارمین تیمی هستند که قهرمان این جام شده اند.

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا