حضور پررنگ وزارت امور خارجه در آپارات

موبنا – این کانال به درخواست وزارت امور خارجه، رسمی شده است و تمامی ویدیوها توسط این وزارتخانه روی کانال بارگذاری می شود. این ویدیوها شامل نشست های خبری وزارت امور خارجه ، گزارشات و ویدیوهای مسافرت های دکتر محمدجواد ظریف، وزیر محترم خارجه کشورمان خواهد بود. در کانال رسمی وزارت امور خارجه، ویدیوها در …

موبنا – این کانال به درخواست وزارت امور خارجه، رسمی شده است و تمامی ویدیوها توسط این وزارتخانه روی کانال بارگذاری می شود. این ویدیوها شامل نشست های خبری وزارت امور خارجه ، گزارشات و ویدیوهای مسافرت های دکتر محمدجواد ظریف، وزیر محترم خارجه کشورمان خواهد بود.
1111
در کانال رسمی وزارت امور خارجه، ویدیوها در قالب لیست پخش و طبقه بندی موضوعی، همگی روی سایت بارگذاری می شوند تا هموطنان عزیز هرچه بهتر و ساده تر بتوانند ویدیوهای سخنرانی و گزارشات این وزارت خانه را به تفکیک موضوع، روی آپارات ببینند.
پیش از این وزارت نفت، وزارت ورزش و جوانان، سازمان ملل متحد، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین شهرداری تهران نیز برای رسمی کردن کانال خود اقدام کرده و ویدیوهای مربوط به سازمان خود را روی آپارات به اشتراک می گذارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا