مایکروسافت تاریخ عرضه SQL Server ۲۰۱۶ را اعلام کرد

موبنا -اول ژوئن تاریخی است که این محصول به صورت عمومی برای همه کاربران عرضه می‌شود. کاربران مذکور می‌توان به مشترکان سرویس جدید MSDN، و مشتریان کنونی اشاره کرد. مدیران مایکروسافت اعلام کردند هر چهار نسخه SQL Server ۲۰۱۶ در تاریخ مذکور به صورت عمومی عرضه خواهد شد. مایکروسافت به تازگی نسخه‌ای را عرضه کرده …

موبنا -اول ژوئن تاریخی است که این محصول به صورت عمومی برای همه کاربران عرضه می‌شود. کاربران مذکور می‌توان به مشترکان سرویس جدید MSDN، و مشتریان کنونی اشاره کرد. مدیران مایکروسافت اعلام کردند هر چهار نسخه SQL Server ۲۰۱۶ در تاریخ مذکور به صورت عمومی عرضه خواهد شد.

مایکروسافت به تازگی نسخه‌ای را عرضه کرده است که به گفته مدیران آن چهارمین و آخرین ویرایش برای SQL Server ۲۰۱۶ محسوب می‌شود.

مجوز استفاده از نرم‌افزار SQL Server ۲۰۱۶ به‌ازای هر هسته اعطا می‌شود و در این فرآیند به‌ازای هر پردازنده یک مجوز صادر نخواهد شد. مایکروسافت برای SQL Server ۲۰۱۶ چهار نسخه مجزا در نظر گرفته است: Enterprise، Standard، Express و Developer.

اوایل سال جاری مقامات مایکروسافت اعلام کرد نسخه Developer از این نرم‌افزار سازمانی که تمام قابلیت‌های نسخه Enterprise را در خود جا داده است، به صورت رایگان برای توسعه و آزمایش‌های لازم عرضه خواهد شد که البته این اقدام برای ایجاد تنظیمات در نرم‌افزار مذکور صورت نمی‌گیرد.

مایکروسافت Enterprise را به عنوان یک پایگاه داده معرفی کرده است که همه قابلیت‌ها و امکانات مورد نیاز سازمان‌ها را شامل می‌شود.

 منبع:  همکاران سیستم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا