گلکسی J2 مدل ۲۰۱۶ در بنچمارک‌ها رویت شد: پردازنده ۴ هسته‌ای و اندروید مارشمالو

موبنا -مشخصات فنی تلفن هوشمند Galaxy J2 2016 سامسونگ در بانک اطلاعاتی بنچمارک GeekBench دیده شده و بر طبق این اطلاعات شناسه‌ی مدل این محصول SM-J210F است. برخی از مشخصات سخت‌افزاری دستگاه مورد اشاره نیز اعلام شده است. ظاهرا این گوشی هوشمند به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو عرضه خواهد شد که باعث …

موبنا -مشخصات فنی تلفن هوشمند Galaxy J2 2016 سامسونگ در بانک اطلاعاتی بنچمارک GeekBench دیده شده و بر طبق این اطلاعات شناسه‌ی مدل این محصول SM-J210F است. برخی از مشخصات سخت‌افزاری دستگاه مورد اشاره نیز اعلام شده است. ظاهرا این گوشی هوشمند به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو عرضه خواهد شد که باعث شده این موضوع یکی از ویژگی‌های مهم آن محسوب شود؛ چراکه این نسخه از سیستم‌عامل اندروید به تازگی و تنها در برخی از گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ در سال ۲۰۱۶ ارائه شده است.

گلکسی جی ۲ جدید همچنین از پردازنده‌ای ۴ هسته‌ای بهره می‌برد که فرکانس کاری هر هسته آن بر روی ۱.۵ گیگاهرتز تنظیم شده و در کنار آن ۱.۵ گیگابایت رم پردازشی برای این محصول در نظر گرفته شده است. متاسفانه در حال حاضر این موارد تنها مشخصاتی هستند که از این دستگاه اعلام شده، ولی امیداوریم در طی چند روز آینده اخبار بیشتری در این مورد به منتشر شوند. همچنین به نظر می‌رسد در این گوشی‌هوشمند نیز از صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی بکار گرفته شده در مدل اولیه گلکسی J2 استفاده شود. در تصویر ذیل می‌توانید مشخصات این گوشی هوشمند را که در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده، مشاهده کنید.
6f0440cf-e9ac-440a-a0b3-4078c6badb3c

 منبع: زومیت| نویسنده: مجتبی بوالحسنی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا