رابطه نامشروع همسر ولیعهد انگلیس + تصاویر

موبنا – «سلوبودان ژیووجینویچ » ستاره سابق تنیس جهان و اهل کشور صربستان مدعی شد که در زمان حیات «پرنسس دایانا»، همسر ولیعهد انگلیس با وی ارتباط داشته است. به نوشته روزنامه «دیلی میل» ستاره سابق ۵۲ ساله تنیس جهان ادعا نمود که این ارتباط با وجود ازدواج پرنسس دایانا با شاهزاده چالز بوده است. …

موبنا – «سلوبودان ژیووجینویچ » ستاره سابق تنیس جهان و اهل کشور صربستان مدعی شد که در زمان حیات «پرنسس دایانا»، همسر ولیعهد انگلیس با وی ارتباط داشته است.

به نوشته روزنامه «دیلی میل» ستاره سابق ۵۲ ساله تنیس جهان ادعا نمود که این ارتباط با وجود ازدواج پرنسس دایانا با شاهزاده چالز بوده است.

به گفته ژیووجینویچ، این رابطه در اواخر دهه ۸۰ میلادی صورت گرفته بود و دایانا بازی‌های وی در مسابقات معروف جام «ویمبلدون» را تعقیب می‌کرده و حتی مسابقات وی را به جای مشاهده از جایگاه ویژه از جایگاه کنار زمین نگاه می‌کرده است.

رابطه نامشروع همسر ولیعهد انگلیس

ژیووجینویچ در گفت‌و‌گویی افزود که در سال ۱۹۸۷ و قبل از مسابقه‌اش در جام ویمبلدون با خانواده سلطنتی دیدار داشته است.

وی گفت: «در اولین دیدارمان دایانا درباره سرعت ضربات سرویس من سئوالی پرسید و من گفتم که سریعترین سرویس زننده تنیس هستم.»

ژیووجینویچ از ادامه این ارتباط حتی با وجود ازدواج دایانا و نیز نامزدی خودش با دختری دیگر در آن برهه خبر داد.

وی افزود: «نمی‌خواهم اینک با توجه به این که دایانا در بین ما نیست درباره جزییات دیگر این ماجرا صحبت کنم. آن چه‌که می‌توانم بگویم این است که تا قبل این ماجرا این که کسی از خانواده سلطنتی بیاید و حامی من باشد، پیش نیامده بود.»

رابطه نامشروع همسر ولیعهد انگلیس1

تنیسور سابق مطرح جهان در سال ۱۹۹۲ از دنیای حرفه‌ای تنیس کناره گیری کرد و با «لپا برنا» خواننده معروف صربستانی در مراسمی که «بوریس بکر» ستاره آلمانی سال‌های دور تنیس جهان ساقدوشش بود، ازدواج کرد.

دایانا فرانسس اسپنسر همسر اول چارلز، شاهزاده ولز، بزرگترین فرزند و ولیعهد ملکه الیزابت دوم بود.[۳]

ازدواج او با شاهزاده ولز در تاریخ ۲۹ ژوئیهٔ ۱۹۸۱ در کلیسای «جامع سنت پل» برگزار شد که مخاطبانی جهانی داشت و ۷۵۰ میلیون نفر آن‌را تماشا کردند. حاصل این ازدواج دو پسر به نام‌های «ویلیام» و «هری» بود.

دایانا در دوران ازدواجش و پس از آن به عنوان چهرهٔ برجسته مطبوعات باقی‌ماند و ازدواج او پس از ۱۵ سال با طلاقی در تاریخ ۲۸ اوت ۱۹۹۶ به پایان رسید. دایانا در حادثه‌ای مشکوک و در تصادف رانندگی در پاریس کشته شد.

 منبع:اتاق خبر ۲۴  

دکمه بازگشت به بالا