پرسپولیس از همین حالا قهرمان است

موبنا – بحیی گل محمدی درباره اینکه صعود ذوب آهن از مرحله گروهی لیگ قهرمانان قعطی شده است و آیا امکان دارد این بازی را خیلی جدی نگیرند، اظهار داشت: صعود ما قعطی شده است و توانستیم به عنوان تیم اول گروه به این موفقیت دست پیدا کنیم. افتخار بزرگی است که نصیب ما شده …

موبنا – بحیی گل محمدی درباره اینکه صعود ذوب آهن از مرحله گروهی لیگ قهرمانان قعطی شده است و آیا امکان دارد این بازی را خیلی جدی نگیرند، اظهار داشت: صعود ما قعطی شده است و توانستیم به عنوان تیم اول گروه به این موفقیت دست پیدا کنیم. افتخار بزرگی است که نصیب ما شده است. بازی با النصر در هر صورت جنبه حیثیتی دارد و به هیچ وجه دوست نداریم بازنده باشیم.

وی درباره اینکه آیا به برخی از بازیکنان استراحت خواهدداد یا خیر، خاطرنشان کرد: باید در این باره فکر کنیم و بهترین تصمیم را بگیریم تا با بهترین ترکیب به میدان برویم و از نام و اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. در بازی با پدیده مجبور شدم به چند بازیکن استراحت بدهم زیرا محروم و مصدوم زیاد داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که برخی می گویند ذوب آهن بازی های لیگ برتر را رها کرده است و لیگ قهرمانان و جام حذفی در اولویت قرار دارد، گفت: اصلا اینطور نیست که لیگ برتر را رها کرده باشیم. در تمام بازی ها بازیکنان با تمام وجود به میدان رفته اند و صددرصد به دنبال این هستیم که سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

گل محمدی درباره جام حذفی و کسب سهمیه از این طریق تصریح کرد: چند بازی خیلی مهم تا جام حذفی مانده است و ابتدا باید آنها را انجام دهیم. فکر می کنم روز فینال جام حذفی روز فوق العاده ای برای ذوب آهن باشد در این میان مساله ای وجود دارد و آن هم تاریخ برگزاری این دیدار است که باید مسوولان بیشتر درباره آن فکر کنند تا ما متضرر نشویم.

وی درباره اینکه هفته آخر نتیجه بازی ذوب آهن مقابل استقلال خوزستان می تواند قهرمان لیگ برتر را مشخص کند و اینکه آیا هواداران پرسپولیس از او نخواسته اند تا به استقلال خوزستان راه بدهد، اذعان داشت: وارد این بحث ها نمی شوم. قهرمانی پرسپولیس دست خودشان است و شک ندارم اگر بتوانیم ازدو بازی باقیمانده ۶ امتیاز را بگیرند قهرمان خواهند شد. البته در کل پرسپولیس در فصل پانزدهم عملکردی فراتر از قهرمانی داشته است و تمام این موفقیت ها با توجه به مشکلاتی که بر سر راهشان بوده به دست آمده است. از نظر من از همین حالا قهرمان لیگ برتر پرسپولیس است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: تیمی که قهرمان لیگ برتر خواهد شد قطعا شایستگی رسیدن به این مهم را داشته است اما پرسپولیس با توجه به مشکلاتی که وجود داشت از انتهای جدول به صدر رسید. به عنوان کسی که سال ها در پرسپولیس بازی کرده ام به آنها افتخار می کنم. جایگاهی که اکنون پرسپولیس در صدر جدول دارد از قهرمانی باارزش تر است.

وی درباره سینا عشوری و اینکه اگر او برای فصل آینده سرمربی ذوب آهن باشد این بازیکن را می خواهد، تاکید کرد: از جزییات قرارداد این بازیکن اطلاعی ندارم و باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.

گل محمدی درباره ماندن یا رفتن خود از ذوب آهن گفت: مشخص نیست. حدود یک ماه پیش صحبت هایی درباره تمدید قرارداد من انجام شده بود اما در حال حاضر همه چیز برای آینده به نظر باشگاه و مدیران بستگی دارد. باید ببینیم به توافق خواهیم رسید یا خیر. باعث افتخارم است که در باشگاه ذوب آهن فعالیت کرده ام. پس از این هم علاقه دارم در ذوب آهن بمانم و در کل دوست ندارم خیلی باشگاه عوض کنم.

 منبع: افکارنیوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا