سامسونگ با دنیای واقعیت مجازی برای کودکان قصه می‌گوید

موبنا، میثم لطفی – سامسونگ برای این اتفاق از فناوری واقعیت مجازی کمک کرده است و بر اساس آن یک اپلیکیشن کاربردی داستان‌های شبانه را به صورت واقعی برای کودکان تعریف می‌کند تا نیازی به حضور والدین نباشد. سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای در مورد فناوری جدید خود توضیح داد: «فناوری Bedtime VR Stories یکی از …

موبنا، میثم لطفی – سامسونگ برای این اتفاق از فناوری واقعیت مجازی کمک کرده است و بر اساس آن یک اپلیکیشن کاربردی داستان‌های شبانه را به صورت واقعی برای کودکان تعریف می‌کند تا نیازی به حضور والدین نباشد.

سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای در مورد فناوری جدید خود توضیح داد: «فناوری Bedtime VR Stories یکی از مهم‌ترین وظایف روزمره والدین را بازسازی می‌کند و آخرین نوآوری‌ها در عرصه واقعیت مجازی را با داستان‌های بومی و فرهنگی ادغام می‌کند. در گام دیگر این فناوری می‌تواند نحوه تعامل کاربران را دنیای واقعیت مجازی را تغییر دهد و به کودک کمک کند بدون درگیری سخت‌افزاری، ماجرا داستان را واقعی‌تر دنبال کند».

Bedtime VR Stories  (2)

در ادامه این بیانیه آمده است: «مدل مفهومی ساخته شده از این فناوری سامسونگ در برخی خانواده‌های گزینش شده در بریتانیا مورد آزمایش قرار گرفت و مزایای تعریف کردن داستان با دنیای واقعیت مجازی به نمایش درآمد. این خانواده‌ها در زمانی که داستان تعریف می‌شد حضور فیزیکی در کنار فرزندان خود نداشتند و بررسی نشان داد که کودک اثر مشابه زمانی که والدینش کنار او داستان تعریف می‌کردند را دریافت کرده است».

فناوری جدید سامسونگ با استفاده از عینک واقعیت مجازی Gear VR عمل می‌کند و والدین به کمک آن می‌توانند داستان‌های پایان شب را برای کودکان خود تعریف کنند. در این فناوری والدین به همراه کودک خود می‌توانند به صورت واقعیت مجازی به کهکشان‌ها سفر کنند، با حیوانات خیالی روبرو شوند، سوار بر دایناسورها پرواز کنند یا در کنار روبات‌ها زندگی کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا