دادگاه فدرال زن آمریکایی را مجبور کرد قفل آیفون خود را باز کند

موبنا، میثم لطفی – سازمان پلیس فدرال آمریکا (FBI) پس از تلاش خود برای ورود به این گوشی هوشمند از دادگاه قضایی درخواست کرد مجوز ورود به این دستگاه را صادر کند. «پِیتسار باچاتزیان» جوان ۲۹ ساله اهل لس‌آنجلس چندی پیش مورد تعقیب قانونی سازمان FBI قرار گرف و پلیس فدرال آمریکا او را مجبور …

موبنا، میثم لطفی – سازمان پلیس فدرال آمریکا (FBI) پس از تلاش خود برای ورود به این گوشی هوشمند از دادگاه قضایی درخواست کرد مجوز ورود به این دستگاه را صادر کند.

«پِیتسار باچاتزیان» جوان ۲۹ ساله اهل لس‌آنجلس چندی پیش مورد تعقیب قانونی سازمان FBI قرار گرف و پلیس فدرال آمریکا او را مجبور کرد با استفاده از حسگر اثر انگشت Touch ID قفل گوشی هوشمند خود را باز کند.

fbi apple1

این دختر جوان از ماموران پلیس درخواست کرد چنین کاری را انجام ندهد تا اطلاعات شخصی و هویتی او به سرقت نرود. این گوشی هوشمند در منزل نامزد دختر جوان کشف شد. نامزد این دختر جوان به نام «سِواک مِسروبیان» از اعضای یک گروه تروریستی ارمنی بوده است که ماموران پلیس قصد دارند با جست وجو در گوشی هوشمند دختر جوان اطلاعاتی را در این زمینه به دست آورند.

دادگاه عالی آمریکا هم اکنون اعلام کرده است که ماموران پلیس می‌توانند در گوشی هوشمند باچاتزیان تحقیقات خود را انجام دهند و به صورت قانونی با استفاده از اثر انگشت او، قفل گوشی را باز کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا