نصب ویندوز ۹۵ روی ساعت مچی هوشمند اپل + عکس

موبنا، میثم لطفی – «نیک لی» جوان آمریکایی از جمله این افراد است که به دنبال کنجکاوی‌های خود موفق شد سیستم عامل رایانه‌ای و قدیمی ویندوز ۹۵ را روی ساعت مچی هوشمند Apple Watch نصب کند. این نخستین باری است که سیستم عامل رایانه‌ای ویندوز ۹۵ روی یک فناوری پوشیدنی نصب می‌شود و جوان آمریکایی …

موبنا، میثم لطفی – «نیک لی» جوان آمریکایی از جمله این افراد است که به دنبال کنجکاوی‌های خود موفق شد سیستم عامل رایانه‌ای و قدیمی ویندوز ۹۵ را روی ساعت مچی هوشمند Apple Watch نصب کند.

این نخستین باری است که سیستم عامل رایانه‌ای ویندوز ۹۵ روی یک فناوری پوشیدنی نصب می‌شود و جوان آمریکایی این اقدام را یک موفقیت بزرگ برای خود می‌داند.

apple watch

رابط کاربری ویندوز روی این ساعت مچی هوشمند کوچکتر از آن است که بتوان قابلیت‌های مختلف آن را مورد استفاده قرار داد. البته باید توجه داشت به دلیل مشخصات سخت‌افزاری این ساعت هوشمند، حدود یک ساعت طول کشید تا ویندوز ۹۵ روی آن اجرا شود.

apple watch (1)

«نیک لی» به منظور آنکه سرعت اجرای ویندوز ۹۵ روی ساعت مچی هوشمند خود را افزایش دهد از یک موتور مجزا استفاده کرده است که نمایشگر را همواره روشن نگه می‌دارد و به اجرای آن کمک می‌کند.

apple-watch-790x527

این جوان آمریکایی برای آنکه بتواند ویندوز ۹۵ را روی ساعت هوشمند اپل نصب کند از اپلیکیشن WatchKit استفاده کرد که به او امکان داد سیستم شبیه‌ساز Bochs x86 را نصب کند.

«نیک لی» کدهای خود برای نصب ویندوز ۹۵ روی ساعت مچی هوشمند اپل را روی GitHub منتشر کرده و یک تصویر ویدیویی را هم به اشتراک گذاشته است تا در صورت تمایل شما هم بتوانید این کار را انجام دهید.

دکمه بازگشت به بالا