دانلود نرم افزار بلاکر SMS و تماس اندروید – Calls Blacklist PRO 3.1.2

Calls Blacklist PRO از بهترین، ساده ترین و محبوب ترین اپلیکیشن های بلاک و مسدودسازی تماس ها و پیامک ها از استودیوی Vlad Lee برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت ۲.۹۹ دلار در Google Play به فروش می رود و تا به این لحظه بیش از ۵۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر …

Calls Blacklist PRO از بهترین، ساده ترین و محبوب ترین اپلیکیشن های بلاک و مسدودسازی تماس ها و پیامک ها از استودیوی Vlad Lee برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت ۲.۹۹ دلار در Google Play به فروش می رود و تا به این لحظه بیش از ۵۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری و دریافت شده است. بدون شک برای شما نیز پیش آمده است که شماره ای به دفعات زیاد مزاحمت برای شما ایجاد می کند و دوست دارید از شر آن خلاص شوید! پیشنهاد ما به شما استفاده از برنامه های مسدودسازی تماس است که برنامه پیش رو یکی از بهترین هاست و با ان ها می توانید به اسانی شماره مزاحم ها را در لیست سیاه قرار دهید تا دیگر از این شماره تماس و یا پیامکی را دریافت نکنید! بله اگر به دنبال یک اپلیکیشن عالی برای مسدود کردن تماس و پیامک هستید به هیچ وجه Calls Blacklist PRO را از دست ندهید.

Calls Blacklist PRO


برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Calls Blacklist PRO اندروید :
* مسدود کردن تماس ها و پیامک های دریافتی
* مسدود سازی آسان شماره های دلخواه
* بلکر بسیار قوی و کاملا قابل اعتماد
* محیط کاربری بسیار ساده و بدون نیاز به دانش خاص
* بدون تبلیغات !

اپلیکیشن Calls Blacklist PRO هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ است که ما در موبنا نسخه ی پولی و پرداخت شده ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید.

توجه داشته باشید که : نسخه ی پیش رو از اپلیکیشن Calls Blacklist PRO ؛ پرو، پولی و پرداخت شده است و تمامی قابلیت ها در دسترس هستند + تبلیغاتی در ان وجود ندارد.

تغییرات نسخه ی v3.1.2:
* رفع مشکلات برنامه و بهینه سازی های متعدد

دانلود نرم افزار Calls Blacklist PRO

دکمه بازگشت به بالا