دانلود بازی نینجای دست و پا چلفتی اندروید – Clumsy Ninja 1.22.1 +دیتا

Clumsy Ninja – نینجای دست و پا چلفتی یک بازی جدید و فوق العاده زیبا از استودیوی بازیسازی NaturalMotion می باشد که بالاخره پس از مدت ها نسخه ی اندرویدی آن نیز در گوگل پلی پس از منتشر شدن نسخه ی آی اُ اس منتشر گردید. در این بازی بسیار زیبا شما می بایستی که …

Clumsy Ninja – نینجای دست و پا چلفتی یک بازی جدید و فوق العاده زیبا از استودیوی بازیسازی NaturalMotion می باشد که بالاخره پس از مدت ها نسخه ی اندرویدی آن نیز در گوگل پلی پس از منتشر شدن نسخه ی آی اُ اس منتشر گردید. در این بازی بسیار زیبا شما می بایستی که نینجای خود را از یک دست و پا چلفتی به یک جنگجوی تمام عیار تبدیل نمایید و با او به تعامل و دوستی برسید! بله در این بازی یک نینجای بانمک در اختیار شماست که می توانید هر بلایی که دوست دارید بر سر او بیاورید و از واکنش های بسیار واقعی با هوش مصنوعی بسیار بالای نینجای بازی حیرت زده شوید!

بازی Clumsy Ninja را اجرا کنید ؛ در اول بازی چند راه کار ساده برای رفاقت با نیجا به شما نشان داده می شود و شما قادر خواهید بود با انگشتان خود حتی او را پرتاب کنید یا هر بلایی خواستید سر نینجای بینوا در بیاورید و زمانی که شما با نینجای خود رفیق شدید می توانید شروع به آموزش او برای تبدیل به یک نینجای زبردست کنید! هدف در این بازی تربیت یک نینجای خوب و زرنگ و البته جنگجو است ولی مشکل این است که نینجای شما بیش از حد خوشحال تشریف دارند و شما باید زحمات زیادی برای افزایش تجربه ی او متحمل شوید که در این راه  می توانید از  تجهیزات ورزشی به همراه اسباب بازی های متنوع و سایر روش ها همچون ادب کردن او با پرتاب کردن استفاده کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید!

Clumsy Ninja


برخی از ویژگی های بازی Clumsy Ninja اندروید :
* نشان دادن عکس العمل بسیار زیبا نسبت به کارهای شما
* آموزش های نینجای خود برای یادگیری ترفندها و حرکت های جدید
* در دسترس بودن بیش از ۷۰ اقلام منحصر به فرد تعاملی برای لذت بردن
* سفر با نینجا به مکان های جدید، بازی های جدید ، دیدار با شخصیت های جدید و غیره
* امکان سفارشی سازی نینجا با عوض کردن لباس، کمربند و هدبند و غیره
* گرفتن  یک عکس از نینجای خود را در هر زمان با استفاده از آیکون دروبین

بازی Clumsy Ninja به صورت رایگان عرضه شده و با دارا بودن امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود و ما امروز در موبنا جدیدترین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.22.1 :
* اضافه شدن ویژگی های جدید
* رفع مشکلات و بهبود عملکرد

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Clumsy Ninja :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.naturalmotion.clumsyninja را در مسیر Android/obb کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید.

دانلود بازی Clumsy Ninja
دانلود دیتای بازی Clumsy Ninja

دکمه بازگشت به بالا