عرضه گسترده گوشی های اپل بدون گارانتی رسمی در بازار+ قیمت

موبنا، لیلا محمدنظامی – به گفته بیشتر فروشندگان هم اکنون بیشتر گوشی های اپل توسط قاچاقچیان وارد کشور می شود و به همین دلیل نیز با گارانتی غیررسمی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. واردات و عرضه گسترده گوشی های اپل در حالی صورت می گیرد که نمونه های این برند آمریکایی با گارانتی نیز …

موبنا، لیلا محمدنظامی – به گفته بیشتر فروشندگان هم اکنون بیشتر گوشی های اپل توسط قاچاقچیان وارد کشور می شود و به همین دلیل نیز با گارانتی غیررسمی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
واردات و عرضه گسترده گوشی های اپل در حالی صورت می گیرد که نمونه های این برند آمریکایی با گارانتی نیز به ندرت دیده می شود.
iPhone-6s-Plus-iPhone-6-Plus-iPhone-5s-iPhone-5-iPhone-4s-apple-0
از سوی دیگر اختلاف قیمت گوشی های اپل گارانتی دار و بدون گارانتی باعث شده تا بیشتر مشتریان به نمونه های بدون گارانتی در بازار روی آورند.
فروشندگان گوشی های اپل معتقدند که همزمان با ورود گوشی ۶S به مررر زمان مدل های ۶ و ۵S این برند با روند نزولی قیمت همراه شدند که به موجب آن تقاضا برای این نوع گوشی ها نیز افزایش چشمگیری یافت.
هم اکنون IPHONE 5s با قیمت یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان، IPHONE 6 با قیمت یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و IPHONE 6S با قیمت دو میلیون و ۲۸۰ هزارتومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
همچنین گوشی IPHONE SE نیز با قیمت یک میلیون و ۶۱۰ هزارتومان در سطح بازار تلفن همراه عرضه می شود.
به گفته منابع بازاری، IPHONE SE این برند آمریکایی تا کنون با تقاضای چندانی از سوی مشتریان همراه نشده است.

دکمه بازگشت به بالا