تاکید مدیرعامل گوگل بر هوش مصنوعی و خدمات پردازش ابری

موبنا -به گزارش وبسایت indianexpress، پیچای با انتشار نامه‌ای روی وبلاگ رسمی گوگل بار دیگر تکرار کرد «اطلاعات جهانی را سازماندهی می‌کند آنها را به صورت جهانی در دسترس و کاربردی می‌کند». او با تاکید بر هوش مصنوعی (AI)، پلتفرم‌های قدرتمند پردازشی و خدمات پردازش ابری اعلام کرد که سیستم‌های موبایلی به یک دستگاه کنترل …

موبنا -به گزارش وبسایت indianexpress، پیچای با انتشار نامه‌ای روی وبلاگ رسمی گوگل بار دیگر تکرار کرد «اطلاعات جهانی را سازماندهی می‌کند آنها را به صورت جهانی در دسترس و کاربردی می‌کند».

او با تاکید بر هوش مصنوعی (AI)، پلتفرم‌های قدرتمند پردازشی و خدمات پردازش ابری اعلام کرد که سیستم‌های موبایلی به یک دستگاه کنترل از راه دور برای زندگی روزمره تبدیل شده‌اند و ارتباطات، خرید، آموزش، یادگیری و سرگرمی مردم مبتنی بر گوشی‌های هوشمند انجام می‌شود و این فرآیند طی چند سال گذشته به طور باورنکردنی گسترش یافته است.

او در این نامه توضیح داد: «جست‌وجو که هسته مرکزی فعالیت‌های گوگل محسوب می‌شود به طور ویژه در دستگاه‌های موبایلی انجام می‌شود و تعداد جست‌وجوهای انجام شده مبتنی بر فرمان‌های صوتی بسیار افزایش یافته است. این شرکت فرآیند مذکور را بسیار آسان کرده است و هم‌اکنون از طریق سرویس Google Now کاربران می‌توانند اطلاعاتی مانند وضعیت آب و هوا در منطقه‌ای که قصد سفر به آنجا دارند را از همین طریق دریافت کنند».

 منبع: همکاران سیستم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا