ایرلند به دنبال بازگشایی سفارت خود در تهران

موبنا -روزنامه ایریش تایمز از سفر یک هیات سیاسی و تجاری ایرلندی به تهران در اواخر ماه جاری میلادی خبر داد. این روزنامه با اشاره به اینکه از زمان رفع تحریمها کشورهای اروپایی به دنبال توسعه روابط با تهران هستند، از طرح دولت ایرلند برای بازگشایی سفارت خود در تهران در راستای تحکیم روابط با …

موبنا -روزنامه ایریش تایمز از سفر یک هیات سیاسی و تجاری ایرلندی به تهران در اواخر ماه جاری میلادی خبر داد.

این روزنامه با اشاره به اینکه از زمان رفع تحریمها کشورهای اروپایی به دنبال توسعه روابط با تهران هستند، از طرح دولت ایرلند برای بازگشایی سفارت خود در تهران در راستای تحکیم روابط با ایران و استفاده از فرصتهای موجود در دومین اقتصاد بزرگ خاورمیانه خبر داد.

براساس این گزارش، ایران با جمعیت ۸۰ میلیونی بزرگترین کشوری است که از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در حال متصل شدن به بازارهای جهانی است.

ایریش تایمز نوشت؛ یک هیات ایرلندی اواخر ماه جاری میلادی به تهران سفر میکند تا چشم انداز ایران در زمینه خدمات سلامت، تکنولوژی و خدمات مالی را مورد بررسی قرار دهد.

چارلی فلنگان وزیر خارجه ایرلند گفت: با آگاهی از عوامل سیاسی، اقتصادی و تجاری، ایرلند به دنبال بازگشایی سفارت خود در تهران است تا از این طریق به شرکتهای ایرلندی در زمینه استفاده از فرصتهای زیادی که اکنون در ایران وجود دارد کمک کند.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا