نصب ویندوز ۹۵ بر روی ساعت اپل

موبنا -به گزارش دیجیتال ترندز، نیک لی هکری است که موفق به این کار شده و البته بررسی های وی نشان می دهد سرعت اجرای ویندوز ۹۵ بر روی این ساعت کندتر از حد عادی است. این اقدام نشانگر سیر تحول و قدرتمندتر شدن محصولات فناوری نیز هست. زیرا سیستم عاملی که زمانی تنها بر …

موبنا -به گزارش دیجیتال ترندز، نیک لی هکری است که موفق به این کار شده و البته بررسی های وی نشان می دهد سرعت اجرای ویندوز ۹۵ بر روی این ساعت کندتر از حد عادی است.

این اقدام نشانگر سیر تحول و قدرتمندتر شدن محصولات فناوری نیز هست. زیرا سیستم عاملی که زمانی تنها بر روی رایانه های شخصی قابل اجرا بود، امروزه بر روی یک ساعت کوچک با پردازنده ۵۲۰ مگاهرتزی، ۵۱۲ مگابایت رم و ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات اجرا می شود. البته این ویژگی ها همگی فراتر از حداقل نیازمندی ها برای اجرای سیستم عامل ۲۱ ساله شرکت مایکروسافت است.

اپل معمولا تولیدات خود را به گونه ای طراحی می کند که دستکاری سیستم عامل و برنامه های آنها کار دشوار و چه بسا غیرممکنی باشد. اما هکر این ساعت با دستکاری کیت خاص این ساعت موسوم به WatchKit SDK توانست کدهای خود را بر روی ساعت یاد شده اجرا کند و از یک شبیه ساز نیز برای اجرای ویندوز ۹۵ بر روی ساعت اپل بهره گرفت.

سپس از این شبیه ساز برای نصب ویندوز ۹۵ بر روی ساعت یاد شده استفاده شد. البته بوت شدن ویندوز ۹۵ بر روی ساعت اپل تقریبا یک ساعت به طول انجامید. زیرا استفاده از شبیه ساز بهترین روش برای نصب و اجرای سیستم عامل هایی همچون ویندوز ۹۵ نیست.

نوشته های مشابه
 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا