سقوط آزاد ویندوزفون

موبنا -به گزارش وب سایت خبری تحلیلی Engadget، ساتیا نادلا پس از انتصاب به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی جدید مایکروسافت اقدام‌های فراوانی برای تغییر رویکرد کاری این شرکت انجام داد که این اقدام‌ها در بسیاری از بخش‌ها با موفقیت همراه بودند. با این‌ حال به نظر می‌رسد که سیاست‌های او در زمینه سیستم عامل همراه این …

موبنا -به گزارش وب سایت خبری تحلیلی Engadget، ساتیا نادلا پس از انتصاب به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی جدید مایکروسافت اقدام‌های فراوانی برای تغییر رویکرد کاری این شرکت انجام داد که این اقدام‌ها در بسیاری از بخش‌ها با موفقیت همراه بودند.

با این‌ حال به نظر می‌رسد که سیاست‌های او در زمینه سیستم عامل همراه این شرکت به هیچ عنوان موفقیت آمیز نبوده است زیرا ویندوزفون در طول سال گذشته میلادی روندی نزولی را پشت سر نهاده است.

حال گزارش‌های منتشر شده از سه ماه نخست سال جاری میلادی نشان دهنده این هستند که اوضاع برای این سیستم عامل قدیمی بدتر نیز شده است.

بر اساس آمار منتشر شده، سیستم عامل ویندوزفون در طول سه ماه نخست سال جاری میلادی با افت ۴۶ درصدی در بازار روبرو بوده است که این آمار می‌تواند زنگ خطر جدی برای این غول سیلیکون ولی به‌حساب بیاید.

البته این امر به معنای تاثیر منفی بر روی کلیت کسب‌وکار مایکروسافت نیست بلکه آمار منتشر شده حاکی از افزایش کلی درامد این شرکت در طول سه‌ماهه گذشته میلادی بوده است.

مقایسه آماری سه‌ماهه نخست سال جاری با سال گذشته میلادی نشان از این دارد که مایکروسافت با رشد ۶۴ درصدی درامد خود در تمامی صنایع روبرو بوده است.

 منبع: رایورز 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا